.

Rabu, 27 Julai 2016

SUDAH BUAT KE BELUM





PASAR SEKINCHAN
datok jamal dah ludah muka mahatir belum..kata mesti dikote..takkan takut kot..org2 lama ramai berdiri dibelakang dato jamal, takkan dato jamal takut dgn mamak tua tu..sbelum datang kl, sila naikkan papapn cadangan utk upgrade pasar sekincan..sila luluskan segara projek pasar sekincan..mana la tau, kot2 lepas ludah muka mahatir nanti terus tercekik kena tulah dan terus pulang ke rahmatullah..jd takda la terhutang budi dgn kaum2 cina di pasar sekincan tu..sekincan tau bukan kencing kat chan.. on MAKIN MENARIK

Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/25/16




-----------

3 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Jom poee Venice .. maksud den Kuale .. ingat kok monang, UMNO nak jadikan pokan Kuale cam Venice .. kah kah kah sonang bona oghang Kuale kono bangangkan .. bior pape asa bergaye.

Tanpa Nama berkata...

apa bodoh punya bangsat ni cakap, awat tun takde waris ke @ rakyat yg sanggup mati bersamanya ...

Tanpa Nama berkata...

Mintak maaf lah

Bila tengok muka budak ini macam nampak QINZIRE saja

Macam OMPUTEH pulak

Makan NAJIS jugak ke ????

Padan lah