Rabu, 27 Julai 2016

KERIS SANG SOTONG



SANG SOTONG
sesungguhnya maha benar la kata2 bro tt..united malay national organisation sudah lama retak sebelum merdeka lagi.utk kes najib rosmah ini, ahli2 tertinggi dan maha suci umno sedang menunjukkan keris siapa paling panjang, keris siapa paling banyak luk..sehebat mana keris2 umno ini tiadala dpt menandingi maha hebat keris abdul hadi sang sotong..

keris yahadi milik abd hadi ini ternyata lebih panjang dan berluk2 dari keris kerajaan lama kraton, majapahit serta daerah2 kejawaan di jawa.walaupun tiada la dicipta keris utk memotong kek, namun jgn dinafikan keris hadi yg maha serba hebat ini. keris hadi ini juga gagal disaingi oleh keris2 hulubalang kaum2 aceh diperak atau hulubalang2 dari bukit tinggi pepatih.

umum tahu najib rosmah akan dikorbankan, samada seblm raya haji atau selepas raya haji.maka masing2 sedang berlumbo2 utk jawatan no 1 dan 2, namun apa gunanya jawatan no 1 atau 2 kerana negara sudah tiada wang tiada fulus.gst dan segala kenaikkan akan diteruskan.namun jgn khuatir, dgn on GEROMBOLAN MULA RETAK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 3:55 PM






-------------

Tiada ulasan: