.

Rabu, 27 Julai 2016

BAYAR TUNAI





BAYAR TUNAI
sesungguhnya mana benar kata2 si pas ni..org angkuh allah bayar tunai..begitu juga org2 yg jual agama, allah bayar tunai juga. kerana jual agama, allah bayar tunai dgn berikan wang tunai melalui projek ayam.ni projek ayam ternak bukan ayam pelacur..bela ayam tak haram..jual agama juga belum ada fatwa haram.

dgn jual agama, allah bagi tunai, contohnya tebang balak, jual balak dan si jual agama dpt tunai..yg dapat punai hanyala dap dan PAN je..jual agama juga allah bagi tunai dgn main golf secara free, disamping allah juga bagi tunai utk org yg melawan org jual agama (bayar lawyer jamil khir)..jual agama jual, allah beri tunai 2.6 bilion ketika dulu, rupa2nya allah bagi 4bilion cash..hebat..maka maha benar la kata2 si pas tadi..

semoga allah punaikan org2 jual agama..tuhan turunkan agama bukan turunkan tunai...apapunya punai akal diorg..kerana allah sayangkan saudi, maka tuhan bayar tunai kpd saudi agar menyembelih rakyat yemen..punai saudi lagi besar dari punai melayu.. on MANGA BANJIR MASIH MENUNGGU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/25/16




----------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Orang orang PAS kan bodoh malas bahalol

Macam macam lah alasan nya nak tipu orang

Habis macam mana nak cari makan , ke laut gagal ke darat pun gagal

Sedekah lah seposen kat PAS nih

Orang Melayu jugak tu