Rabu, 27 Julai 2016

JANGAN SALAH FAHAM





CHINA SEBENARNYA TANAH HARAM
tolong jgn salah faham, main golf sama tak semestinya kawan baik atau kawan yg setia.obama akan kata benda yg sama. main golf dgn najib tak semestinya obama setuju dgn najib. gambo bersama ada macam2 semiotik. semiotik yg terbaik adalah utk menipu warga kampung agar terus bodoh dan takut terutamanya warga melayu. che det jumpa gw bush. 

maka saham che det naik.walhal si pelobi che det dipenjara atas kesalahan melobi.namun che det dan bush takda apa2 salah pun.tugas utama menteri2 atau menteri besar2 adalah utk menipu dan membodohkan rakyat. mereka tak perlu pandai kerana kelayak tertinggi adalah setia.semua jgn lupa, dunia sudah mengubal undang2 pengubalan wang haram. 

di negara komunis china makan babi, diharamkan segala macam aktiviti wang haram. maknanya negara china adalah tanah haram bagi pemain2 wang haram seumpama haramnya tanah haram , tetapi tanah haram sang penjaga mekah ini berterusan menbunuh warga yemen dan tiadalah fatwa2 suci dan berahi dari sang mufti samada dari mufti on MAKIN BERTAMBAH BODOH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 4:54 PM





------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MELAYU KAN BODOH

Nak buat apa lagi

Bagi DEDAK BIN KETUM saja lah

Yang penting BUNYI HALAL