.

Rabu, 27 Julai 2016

MAKIN RETAK MAKIN RETAK





DIPONOGORO
gua rasa tuan ismee ulam raja..bukan najib..gua rasa ini rancangan zahidi hamidi. kenapa rancangan si zahid? ketika us serang najib, zahid berada di luar negara - sri lanka.biasanya, keje2 jahat tak dibuat dgn tangan sendiri tetapi suisnya dari luar. lihat kes bill kayong. yg ditahan adalah pembunuh, executer..tp yg mengarahkan pembunuhan berada di luar negara australia.

ini taktik mahatir semasa memali. mengikut surah2 labon dari juru2 pandang tembus di seberang perak, zahid adalah org yg telah mengONkan suis serangan itu. sebab tu najib rosmah datang menyembah diopen house zahid hamidi. zahid bukan je talam dua muka, malah zahid juga bole bertukar rupa dari melayu ke bangla ke colombo sri lanka ke jawa ke aceh diponogoro..

senyap2 zahid sedang ukur baju baru.sb tu dato jamal beriya2 nak demo lawan bersih..itu tanda setia..setia lebih penting dari pandai..dan zahid hamid bukan pandai pun hanya komidi lucu maharaja lawak..obviously wajib undang zahid ni, mesti naik ranking..sekiranya on SATU PECAPAIAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/25/16


---------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

HIDUP JAWA !!!!!!!!

HIDUP KOMIDI !!!!!!!!!!

GENG BUDAK BAHALOL jugak ke ???????

Papa kedana lah kita........