.

Rabu, 27 Julai 2016

KEJUJURAN DIPERLUKAN





KEJUJURAN

perhatikan dengan hati hati
jangan tipu diri sendiri
gunakan ilmu semiotik
tanya diri sendiri
adakah sosok ini
boleh diyakini?













11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Lihat muka jee dh tk ada keyakinan utk bri keadilan... dr perbuatan terserlah kebejatan...
Kita tunggu hukum karma
Muga Allah percepatkan.

Tanpa Nama berkata...

Jai dan ezi jauh lebih terpercayai pak Isham ooi!!!

Melayu Sumatera dan Minang rata2 ramai pemakan babi dan musang (luwak) pun jauh lebih terpercayai berbanding Melayu Islam berserban berbakul kilo2 dari Semenanjung Malaysia.

Meh ketagih makan tepung dgn vitamin dan enzim babi. Dah ketagih babi, sumer pakat senyap jo.. lihat sini: https://youtu.be/0xXtMMpPQcM

Tanpa Nama berkata...

Muka macam 'Tok Bomoh' pun ada.

Muka macam 'Penyangak' pun ada.

Muka macam 'Tidak Boleh Dipercayai' sentiasa terserlah. Bagaimana muka macam ini boleh jadi AG..kah3

Tanpa Nama berkata...

APUNDEK

TUTUP !!!!!!!!

TUTUP !!!!!!!!!

TUTUP !!!!!!!!!!!


BUSOK.

BUSOK.

BUSOK.

Ada NAJIS lah....

TAIK tak busok ke ???????

Oh SHIT!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Melayu semenanjung yg jujur = SUDAH PUPUS.

Melayu Sumatera yg makan babi dan JUJUR = cukup ramai.

Babi adalah makanan asasi di Sumatera. Anjing adalah peliharaan wajib utk Melayu2 di sana.

Yg ada di semenanjung ialah MELAYU MACAM BABI. Marah? Pikir2kanlah..

Tanpa Nama berkata...

Daging penuh di muka. Sama mcm mat sembab dan tok upetee pahang, jgn percaya muka mcm ni, ni semua muka kaki jilat tangan org yg tabur dedak. Bila dah dibersarakan dari tugas baru nak dedah semua rahsia kemungkaran boss.

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Sosok ni x berkopiyah
Macam no 2 keLantan pas
Janggut pun x ada
Muka sama dah
Apandir lebih hitam

Suku Samdol berkata...

muka sembab sebab banyak sangat makan dedak.
i rest my case my lord

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Kening berkerut
Membantu mata
MeLihat duit2
Di hadapan
Kekuatan mata
Mencakar otak
Supaya Lancar
MeLipat, ngeawpaw
LaLu terangkat hidung
Membentuk muLut
Yang siap siaga
MenjiLat,
mengepat,
menggigit
Menyedut

Tanpa Nama berkata...

muka tong taik

Tanpa Nama berkata...

tolong jgn hina ag apandi ni. ag apandi adalah warga kelantan negeri serambi mekah.mekah adalah tanah kelahiran nabi.hina apandi seolah2 hina mekah dan nabi.jasad luaran je nampak tak berseri namun ruh nya terang berderang menerangi 7 petala bumi 7 petala langit. seumpama tok pa yg menjual malaysia kepada amerika, begitu juga la si apandi ni, beliau mempertahankan sheikhul kudus al sheikh al bilionaire al najib ibni bini al sharifah al rosmah al bijik bincat milionaire..sesungguhnya hal2 gaib dan kudus itu adalah dibawah penguasaan al sheikh al tan al hadi sotongi dan dibantu oleh al jin al mursidul al sheikh al harun din..ilmu semiotik je tak cukup utk memahami tanpa ada ilmu hudud dari al hadi sotongi..