.

Jumaat, 29 Julai 2016

PARTI POTONG STIM





PARTI TAKDA

KERJA LAIN

TIAP HARI

POTONG STIM










































------------

8 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Salena Gomez dia marah kalau orang tengok. Tapi dia pegi ton ton wi video lucah German tak pe. Pergi memancut ke Krabi tak apa .. cilaka punya orang .. memancut pulak guna duit rakyat, binatang pon tak cam tu.

Boley Jalan berkata...

Hutan simpan bogel tak stim......kira halal lah, lain lah salena gomeh, ramai ostat stim beb! Haram! Politik matang!

Tanpa Nama berkata...

PAS kan Oramg Orang BODOH

Nak makan sedap tapi malas

Nak ngentot bini cantik tapi tau pau pau pau saja

BODOH lah

Tanpa Nama berkata...

Ada Beza
Ada nikmat lain...


Tanah bogel...tak "se-laraskan" batang.
Selena tak perlu bogel ... tapi banyak batang PAS ter---ter--selaras..kakakaka
Ada yang ter---terpancot...kakakaka
PAS ni tak pi sembahyang di Krabi ke?

Tanpa Nama berkata...

Betul2 tuan Hisyamudin,PAS ni memang parti potong stim.Konek aku yang panas dah jadi sejuk dibuatnya.

Tanpa Nama berkata...

pas potong stim kat malaysia, tapi stim kat luar negara. sebijik perangai saudi. disaudi semuanya haram belaka tp kalo saudi ke luar negara, sume bole bedal.sb tu malaysia perlu dihududkan, jd tiada la pas kota baru bole niaga "ayam" di selangor..kat penang pas tak bole cari makan sb geng mamak ramai..kote mamak pun bersepah dijual..usah berlakon la kata saudi tu islam suci bersih..temberang je sume tu.usah bangga belajo agama kat mekah madinah tu..ada kelapangan juai daging dhab, minyak dhab..sume cite pasal kuat kote dan kuat megemut je..balik sini pakai wasta minta keje kat jais,jakim,bank isle bank islang..abis cite.rupe je berjambang trim baik punya macam arab, perangai pun macam arab.islam itu selamat, aku tak nampak lagi negara islam yg selamat.islam yg selamatkan diri dan keluarga dgn makan dedak ramai le..korang bole marahkan aku, tp cuba la korang berlaku jujur kpd diri sendiri.saat korang menipu,ingat2 la yg tertipu itu ada dua. yang pertama itu adalah diri korang sendiri dan yang kedua tu ada org lain.nabi tu kalo tunduk dan tawaduk je, nescaya tiada la berlaku perang..perang kezaliman menlawan penguasa zalim mekah dan nabi org mekah juga.cuba tanya org2 agama ni, yg diperjuangkan tu agama ataupun ekonomi.ckp jujur2 je..korang menipu, korang tipu diri sendiri.org yg faham agama ni kalo menipu, dosa kpd allah lagi beso , lg tebal hijabnya..sebelum maut tiba, jujur la.sebelum maut tiba, cepat2 la agihkan sijil syurga kpd org2 yg mengundi pas semasa piliharaya.

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Pas umnQ pjnca segaLa MasaaLah
Tengok daun Ketum dah wenK dah stim
Heboh jenoh pegawai kerajaan
tebang Ketum tebang ganja
Buat deraf undeng2
Dah biLa Ketum berpotensi duit
tanaman yg Allah subhanahuwataaLaa
tanam ini nak dihaLaLjan semuLa
Macam partai umnQ juga sekejap halal
sejejaallah haram....pantat

Tanpa Nama berkata...

selena kalau bogel atas pentas bukan boleh duit pd pas.

hutan kalau bogel boleh juga dpt juta2 ringgit.

NASA tak marah kalau selena bogel. tp NASA marah kalau hutan bogel!