.

Jumaat, 29 Julai 2016

SEMUA SUKA BERANCOK





WARGA MAYA

TERPERANJAT

PASAL APA?

HANG INGAT

ALIM ULAMAK

TAK SUKA

BERANCOK?


Netizen dikejutkan berita mesyuarat JHET Kelantan di Krabi, Thailand

Ketika seluruh negara digegar dengan skandal kehilangan wang negara berbillion ringgit dan suasana rakyat bawahan semakin terdesak dari segi sara hidup, komuniti siber dikejutkan dengan berita wakil rakyat dan jawatankuasa pengurusan tanah Kelantan bermesyuarat di Krabi, Thailand.

Penulis terkenal, Mohd. Sayuti Omar menulis di status facebooknya, "hormat semua, pagi ini dapat khabar satu rombongan terdiri daripada kesemua wakil rakyat Pas, para penyelia Dun bersama Jawatankuasa Hal Ehwal Tanah seluruh Kelantan bersama dua orang Exco bertolak ke Krabi Thailand," merujuk kepada berita ini.

Beliau yang melahirkan rasa terkejut, bertanya, "Apakah untuk bermesyuarat menyelesaikan masalah rakyat atau makan angin?
Kerajaan negeri pimpinan Datuk Ahmad Yakub katanya menganjurkan penjimatan wang rakyat, tetapi masih ada rombongan besar ke luar negeri.
"Itu memakan belanja bukan sedikit," katanya.
Beliau terus menyoal, kalau setakat nak bermesyuarat kenapa harus ke negara orang, tidak bolehkah diadakan di negeri sendiri.
"Apakah tak ada dewan besar untuk memuatkan anggota mesyuarat itu," katanya.
Beliau seterusnya merayu pemerintah Kelantan "supaya tolonglah kawal nafsu sikit ingatkan kepada kesusahan rakyat".
Kalau ada duit lebih katanya, lebih baik digunakan untuk dibelanjakan beli lori sampah yang kini jelas diperlukan rakyat.
KAH KAH KAH

HANG GI TANYA

ORANG GANU

HADI ADA 

BERAPA BINI

HANG LUPA KES

SELUAR DALAM

JANGAN LUPA

TON TON WEE

KAH KAH KAH



------------

7 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Kalau akulah lah kan kan kan.... Aku bagi je cina cina pegang agama ni.... Bukan aper..meke pandai COVER.... kakakakakakak.

Tanpa Nama berkata...

Tok2 lebai ni nafsu bukan main bro. Kalo lu lalu sblh, silap2 bontot lu kena payung.

Tgh sakit bisul pun, jangan ingat sakit ni membunuh nafsu.. malah lagi birahi payung bontot time tengah sakit ni..

panglimo potaseh berkata...

Kalau dah ke Krabi bukanlah gi miting namanya .. dah tentu gi berancuk diatas nama miting .. ini tipu sunat, dibolehkan. Berancuk tu guna kondom la, dah tentu tak bersentuhan .. dibolehkan .. eslam tu modah pe .. PAS Boleh. Aku pernah berurusan dgn pegawai JAIS dan Pusat Islam .. nafsu mereka memeranjatkan.

Tanpa Nama berkata...

netizen ini buat2 terkejut plak..ramai haji2 telah ke danok utk bersuka ria. semasa disana, haji2 ini akan membuka kopiah putihnya.lagi satu, apa korang taktau ke nafsu berahi org2 saudi ni?puak2 saudi ni akan nampak alim , berjubah dan berserban ketika disaudi. jgn salah sangka, jubah itu adalah pakaian harian mereka, cuma serban saudi ni agak tak sama dgn jubah lilit yg dikatakan sunnah muhammad.namun puak2 saudi ni suka minum2 mabuk2 dan layan awek2 dari asia..ini bukan fitnah. anda bole siasat sendiri. mustahil student2 di arab tak tau cerita nafsu nafsi geng2 syabab arab ni.tu baru saudi yg ada tempat kelahiran nabi. mustahil org2 agama takda nafsu begitu.dimalaysia semuanya kena jaga hudud..kalo dinegara kafir, pakaian hudud semua dibuka.namun g danok je bukan kesalahan dan g main golf guna yapeim pun belum dijatuh hukum atau difatwakan..utk org2 agama, yg haram itu menjadi halal, namun bagi yg miskin hina, yg haram akan ditambah haram..

Tanpa Nama berkata...

Nak NGENTOT guna duit Rakyat gaya Pak JAMEEL lah nih

Kepala Otak


Bukti sudah lahap DEDAK !!!!!!!!!!!

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Basah seLuar akuuu...
Nak pergi tak ada duittt
Bayang bayang kan jer Laaa
Gampang TT

noname berkata...

org igame nie terutame melayu mmg nafsu seksnye kuat tp kudratnye aLahai byk yg ciput!. cube tengok yg berbini lebih dari sorang majoritinye musti org igame .. biLe di tanye jawabnye mengikut sunnah sedangkan beban tanggung jawab keadilan itu tidak di perhalusi n di titik beratkan. ini krn di sinilah letaknye pekare paling penting yg perlu ade sebelum mahu berbini lebih. sebagai manusia biase yg tidak maksum n serbe kekurangan adekah kite ini mampu membahagikan keadilan seadil2nye pd bini2 kite. sedangkan keadilan yg dtg dari hati n perasaan adelah bersifat subjektif . jike hati n perasaan kite di perlakukan sedemikian spt mane kite perlakukan pd bini2 kite adekah hati kite masih dapat menerime n redho? ukurkanlah terlebih dulu sesuatu pekare itu ke dlm hati kite sebelum kite pratikanye pd org lain. make benarlah sabde nabi kite ... " islam membenarkan kamu berkahwin satu .. due .. tige n empat tetapi walau bagaimane sekali pun kamu berusahe utk berbuat keadilan pd bini2 kamu nescaye tidak mungkin kamu dpt melakukan keadilan itu!.. "