.

Jumaat, 29 Julai 2016

EZI DARI SUNGAI TELOM PAHANG




EZI BAKA 

ORANG ASAL

SUNGAI TELOM

 PAHANG

 AMAT CEKAP 

MEMBURU



PETANG INI

MENANGKAP 

SAEKOR BIAWAK

MELEBIHI 1/2 KILO

BIAWAK KE EMPAT




------------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mesti bagi DARJAH DATO SERI lah macam nih

Pandai tangkap BEWAK yea

Suroh tangkap KETUA BEWAK

Pahang banyak BEWAK kan

Tanpa Nama berkata...

Ko masak kari je la bewak tu tt, sodap. Jangan bagi kak badak tu tau, dia pelahap bewak

DIDI KOTA BELUD berkata...

Perlu ada naluri ezi pada orang melayu ni... Nampak je bewak pakai kot... Tangkap dan bunuh je.... Kakakakakaak

Tanpa Nama berkata...

Mcm FBI.... cakap menyiasat.... pasti tepat.... duit 1mdb tk hilang tapi di tipu n bt bli harta di us....pengubahan Wang haram.ini laa caranya.... satu pihak tk ngaku....satu pihak kata nama aq tk di sebut hanya sebut MO 1 jee

Tanpa Nama berkata...

Bagus lah, Ezi dah sehat.

Cekap dan beranni tangkap biawak...

Bukan macham polis dan macc telor kecot depan Najib dan Badak.

Saya rasa Ezi berani dan tangkas tangkap badak seberat se-tengah tan tu.

Tanpa Nama berkata...

Harap-harap ezi dapat menangkap MO1 dan segala biawak-biawak kleptokrasi.

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Gudummbu kari