.

Jumaat, 29 Julai 2016

SERAMBI MEKAH





SERAMBI MEKAH 

tolong jgn hina ag apandi ni. ag apandi adalah warga kelantan negeri serambi mekah.mekah adalah tanah kelahiran nabi.hina apandi seolah2 hina mekah dan nabi.jasad luaran je nampak tak berseri namun ruh nya terang berderang menerangi 7 petala bumi 7 petala langit. 


seumpama tok pa yg menjual malaysia kepada amerika, begitu juga la si apandi ni, beliau mempertahankan sheikhul kudus al sheikh al bilionaire al najib ibni bini al sharifah al rosmah al bijik bincat milionaire..sesungguhnya hal2 gaib dan kudus itu adalah dibawah penguasaan al sheikh al tan al hadi sotongi dan dibantu oleh al jin al mursidul al sheikh al harun din..ilmu semiotik je tak cukup utk memahami tanpa ada ilmu hudud dari al hadi sotongi.. on KEJUJURAN DIPERLUKAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/28/16

------------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nak berpolitik tu hak kamu. Apa nak cakap itu hak kamu. Tapi jangan kaitkan nabi.

Tanpa Nama berkata...

' Serambi Makah Malaysia' nampak gaya dah jadi 'Serambi Dajal'..yang melahirkan Menteri dan AG macam dajal yang sentiasa mengampu dan menjilat MO1.

Tanpa Nama berkata...

SERAMBI MEKAH

Ambo dah tak leh royak doh

Bodo bodo aje

Nur Barzakh berkata...

tergolek dog aku ketawa. sempoi kreatif tapi diselimuti dosa ngumpat. haha... ketawa untuk dosa mengumpat .

DIDI KOTA BELUD berkata...

Jadi ke apundek tu nak bela jin kat vilaa mancur... Nampak... Nampak... Nampak takkkk.... Ada empat watak dalam satu ayat..... Kakakakakkakaa

Tanpa Nama berkata...

Hah? Stim bahasa arab? Baca arab sikik, dah lalok?'lilek la bro. Takkan sebut nabi sikik pun, lu sudah leleh?

Nazrio Dond DoLLa berkata...

SebeLum nabi Muhammad ada 123,999 orang nabi berdakwah ke serata dunia, tanah maLata ni hok Byk nya turun ke keLantan...sebab, kaLo nabi tak maghi berkiro ko budu, main gasing, mok Yong, dikir barat, boria, layang2 waw, kapak kecik, dok peduLi Bini buwat kijo...ngawan Nok sokmo sokmo

noname berkata...

ape makne nabi? org non muslim pn ade nabinye n nabi bkn hk mutlak islam. nabi dlm islam byk oi .. 124 ribu org. tak kan sekadar sebut jer dh berdose ..