.

Jumaat, 29 Julai 2016

KAHWIN DENGAN PARIS HILTON







PARIS HILTON
Tanpa Nama Tanpa Nama berkata...
untuk makluman semua, kursus kawin di paris terpaksa ditangguhkan. ini kerana sudah 2 kali paris melalui pengalaman diserang terorist.sekiranya tuan/puan/dato/tan sri mahu juga kursus kawin diparis, kami akan mensubkan projek kursus kawin ini kepada kaum2 ISIS. jgn la tuan/puan/dato/tan sri takut atau gundah gulana dgn ISIS ini. 

ISIS ini adalah warga islam dan bercita2 murni, suci dan ikhlas utk mengISLAMkan dunia.Tuhan menjadikan bumi ini utk ISLAM sahaja.Niat suci,murni dan ikhlas ini selari dgn saranan ulama dunia iaitu parti ISLAM utk menhududkan kepala dan jubur cina dap.ISIS hanya bunuh non muslim sahaja. ya, memang benar ada juga warga muslim yg terpalit sama terbunuh secara tak sengaja. sesungguhnya melalui ISIS, allah telah memberikan sijil syahid kpd muslim2 yg terbunuh ketika itu dan akan diserahkan kpd si mati ketika malaikay maut dtg menjemput.

saya faham akan keinginan tersembunyi kalian, ISIS tak akan mbunuh paris hilton. paris hilton ini cantik, kurus dan lansing.kalo tidak, masa kan jho low bole tergoda gembira.jho low dan paris juga telah menghantar borang masuk islam. hanya jho low perlu bersunat.paris hilton tak perlu bersunat demi menjaga tahap klimak yg melimpah ruah ketika jimak.kami mohon agar berkursus kawin la dgn kami, agar kami dapat membayar segala macam kos guaman utk lawan mamat NOW tu. 

sumbangan anda amat2 dialu2kn.segala sumbangan akan diberikan sijil syurga dan syahid. minta tolong juga kpd warga utk mencari jho low.jho low perlu disunatkan namun beliau telah menghilangkan diri.minta tolong ye wahai warga islam yg berkat dan selamat.jazakallah khairan katsiran..

29 Julai 2016 10:26 PG Padam


MELAYU HARBI
Inilah yang dinamakan Menteri Agama Melayu Harbi. Bukan Menteri Agama Islam. Sebab bila isu penyelewengan 1MDB ini dibuka dan dilondeh oleh Amerika, sepatutnya sebagai Menteri Agama beliau perlu mengeluarkan 'fatwa dan hukum-hakam'. 

Samada apa yang dilakukan oleh DOJ itu halal ke, makruh ke, haram jadah ker. Tapi sampai kini Menteri Agama Melayu Harbi ini membisu. Cuba teka kenapa beliau membisu? Sebab perut dah buncit dengan dedak. Hati dah hitam macam pelaq..Menteri Agama yang bersekongkol dengan pemerintah yang korup penipu penyamun, lebih teruk dari Yanudi. on BILA NAK BUAT KURSUS KAHWIN?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/28/16


-------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PARIS INI PANDAI SEDUT KONTOL

Kontol kechik di sedut telan saja bila kluar besar macam NIGERIA

Tu sebab kursus kawin PARIS memang ber baloi

Melayu Melyu Cina kan kenit kenit TAUGEH saja


Yang TUTUP SERBAN KILO pun macam TAUGEH saja

Sekarang ke KRABI pulak

Tangkap SOTONG dalam JUBAH

Otak Melayu memang bahalol

Yang nak di TIPU Melayu pulak tu

GOBLOK Banget !!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Mana pak2 aji ngan lobai2 PAS x stim bro.. lu tgk sendiri klip Paris Hilton ni..

https://youtu.be/0BiS-AT5v3k

Mata jeli wooi.. beramal ibadah la sekuat mana mau.. nanti masuk syurga, bidadari lebih cantik drpd Paris Hilton dok tunggu bergetah melompat2 melekat di dinding bilik syurga kelak.

Saja tanya: hang x mau ka Pak TT. Bukan coceng ja dah time tu.. boleh toron dan creet selama2nya yg hang mau. Syaratnya, kat dunia ni, hang x keh dapat dan tahan sabaq serta..serta.. serta..hang kene stim giler cakap arab dgn Paris Hilton..kahkahkah..

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Kurus sgt...
TuLang jer semata
Sakit badan berLaga TuLang
Tak seLero aku, badak Ok
Tapi susah nak tukar
Rearrangment