.

Jumaat, 29 Julai 2016

FBI SEDANG MENCARI








 
FBI SEDANG

MENCARI

JANTAN MELAYU

DILAPOR

TELAH DILIHAT

DI PURTRAJAYA

MUNGKIN TELAH

MEMASANG

JANGGUT

MENYAMAR












-------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dey kicik..cakap baik-baik ..itu reza org melayu, saya bengali, saya singh..saya jual roti je..saya bukan jual roti besar2 macam itu syed bukhari..dey kicik, suruh itu harun din cari la..itu harun din ada banyak jin islam.itu jin semua suda potong suda sunat..nanti itu tuan allah tolong..dey kicik, ini jambang singh punya jambang, bukan itu awak pun nabi muhammad punya jambang..singh pun pakai serban..ini serban ada banyak sama dengan itu ustaz don pun serban..saya pun taktau kenapa itu ustaz suka tiru ini singh pun serban.ini serban singh dalam ada rambut panjang, saya taktau itu muhammad ada simpan rambut dalam serban kan tarak simpan..dey kicik..kasi semayang kuat, nanti itu reza kasi keluar..

panglimo potaseh berkata...

Kalau lu betul serius nak cari hamlau ni, gwa ingat lu tak yah guna FBI atau pong Harong Jing. Lu upah je pembunuh upahan. Gwa dengar upahnya murah, RM5000 satu kes. Kata Mat Twitter sejak kita dah ada kilang pestol ni, makin ramai yg jadi pembunuh upahan. Bomoh satau dah kurang job gamaknye. Hamlau ni lu nak TANGKAP je kan dah tentu upahnya lagi murah .. mungkin RM500 je .. kah kah kah.