.

Jumaat, 29 Julai 2016

SEHELAI KETUM SEPANCUT TILAM





JILAT DAN DOGGY
yea yea..takyah tanam padi..tanam ketum banyak2 sebab nilai eksport tinggi...nelayang pun bole tanam tepi pantai.sebelum kelaut bole petik 2,3 helai utk dibuat rokok.stamina kuat, keje kuat, hasil pun bertambah..termasuk juga la hasil anak, semakin ramai dihasilkan lebih produktive dan isteri makin saayanggg.

petua supaya suami tak tengok awek lain ialah jaga makan suami, jaga kemaluan suami dan jaga rahsia suami, maksudnya begini jaga makan ialah isteri masak sedap2 kalo tak sedap nanti suami mkn kat mamak,jaga kemaluan suami ialah setiap kali kemaluan suami berhajat utk memancut, jgn ditolak, cuma kangkang je takyah ringan2, jaga rahsia suami ialah jgn bagitau org lain teknik yg suami suka ketika jimak, doggy ke jilat ke apa ke..

kalo sume ini terjaga kemudian ditambah dgn ketum, fuhh alangkah indahnya dunia.alangkah nikmatnya hidup, tak kisah la kena gst ke kena tppa ke kena akta mkn ke...janji tegang dan mengemut..hidup mesti ada wow...ketum itu adalah wow...mohon ketum tidak on SECAWAN KETUM SEHARI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/28/16





---------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Siapa punya tulisan ni haaa..mmg jilake lawak giler kreatif inovatif metif semua ada..gelak2 aku smpi terkentut....aje giler blog ni.cayalah tuan tt.we support u....

Tanpa Nama berkata...

KETUM KONTOL Dan NGENTOT

Itu lah DUNYA

Itu lah MELAYU

Itu juga punca papa kedana miskin

BILA KONTOL ADA POWER , kabommmmm!!!!!!!!!

Kemut jangan tak Kemut wokay

DIDI KOTA BELUD berkata...

Kalau bini mcm rosmah mancur punya peel... Ketum tidak berguna lagi.... Kakakakkaa