Jumaat, 12 Ogos 2016

CALON TETAP PM MALAYSIA



KU LI CALON TETAP
PRESIDEN GEROMBOLAN


 | August 11, 2016
Beliau berkata tidak timbul soal akan berpaling tadah dengan parti pembangkang dan menentang Najib››

Ahli Parlimen Gua Musang Tengku Razaleigh Hamzah tekad untuk setia bersama Umno sekiranya ditawarkan untuk menyertai Parti Pribumi Bersatu Malaysia.
Beliau berkata tidak timbul soal akan berpaling tadah dengan parti pembangkang dan menentang Najib.
“Saya ahli Umno, dan saya tidak nampak apa-apa salah dalam parti itu dan jika terdapat apa-apa yang salah dalam parti, saya akan memberi cadangan, pendapat dalam parti.

PAK UNGKU

DAH MASUK

LIMA BULAN

JANJI DALAM

DUA BULAN

MASUK KABINET

KENA TIPU

LAGI KE

SAJE TANYA

KU LI TETAP

CALON PIEM




--------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Duduk dalam GUA lagi power wokay

Taik KELAWAR saja dapat BILYON BILYON

Belom kira BEWAK BEWAK jual buat kari kepala bewak

Power

Tak ada Cukai lah Abang !!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Mana 1 Orang (M1O) yang betul??
Orang kuat dan otai dalam parti dikepalai makhluk yang dikatakan MO1, cakap parti takde salah.
Orang kuat dan otai jadi penasehat makhluk kepala parti yang dikatakan MO1, cakap individu takde salah.
Mana 1 Orang (M1O) yang betul nihhh?? 4 orang saksi sila tampil buat sumpah lahanat peraku mana satu orang yang betul??!!