.

Jumaat, 12 Ogos 2016

SIAPA DIA ABANG EPUL




SAPA DIA

ABANG EPUL

BACA DISINI:
https://www.malaysiakini.com/columns/351763


Abg Epul
lu cerita mcm gampang lah bro..betul2 gampang..lu sendiri pun anak gampang lagi lu nak cerita mcm2,mana tuduhan jenayah bro?lu ingat FBI boleh tahan org tanpa tuduhan jenayah ke?org malaysia bukan bodoh dan gampang lu bro..lu memang tak suka UMNO tp jangan lah buat diri lu nampak bodoh dan gampang bro..

walaupun tv3,rtm dan semua radia tak siarkan apa yg AG amerika cerita tp rakyat malaysia tahu apa yg dia nak buat..dia org nak cari balik harta 1MDB dan serah balik pada 1MDB.. Sedanngkan 1mdb sendri cakap dia tak ada duit yg hilang mcm mana AG amerika boleh kata ada duit ada hilang..

AG amerika hanya terima laporan dari serawak report dan khairuddin bapok tu bukan dari kerajaan malaysia dan 1mdb sendiri,adil ke? kamu pembangkang memang suka urusan negara ini di campuri oleh org asing? begitu lah melayu tamak mcm kamu,dari dulu lagi..bila tak dapat nak buat sesuatu,panggil org luar minta tolong..kamu PENGKHIANAT..

UNTUK ABANG EPOL

Redzawan Mohammad
Kamu ni pun gampang tanya pada orang berak tengah jalan sapa pun tak mengaku,realiti lmdb hutang banyak,walaupun boleh bayar 42 b tapi hutang nya ,mungkin 19 kali ganda,bayar hingga tak habis,banyak kes di luar negara untuk didakwa,awak tu penjilat bro jangan pura pura konon.Najib yang panggil US campur tanggan tanda tangan TPPA ,tiba tiba kata us campurtangan awat rendah sangat nilai otak !
SukaBalas411hb Ogos 2016 9.20 pagi
Amran Alan · 
kamu manusia paling gampang bodoh dan memalukan!!!!!! klu betul srawak report buat2 cerita KENAPA NAJIB X SAMAN?????? KENAPA??? cakap klu tanpa bukti baik pgi MATI!!!!!!
SukaBalas311hb Ogos 2016 10.13 pagi
Anuar Daud · 
FBI lawak fb DAPig kapir harbi Malaya.


Hasan Basri · 
ada logik tu bkn cmprtgn asing kn abg epul bladypuuuullll
SukaBalas18 jam
------------

2 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Nama dia epul singkatan dari BLOODEPUL....kakkakakakakakaak

Tanpa Nama berkata...

budak bahalol kan

negara ada juta juta budak bahalol kan

kalau sudah lahap dedak , apa lagi yang ada dalam otak kan

apa boleh buat

kasihan saja lah pada nya anak isteri keluarga pasti juga merana

biasa lah