.

Jumaat, 12 Ogos 2016

HANYA YANG GILA AKAN MENIRU


SATU UCAPAN

TEPAT BETUL

JUJUR SUCI


 



Idris Haron: Tidak ada parti boleh tiru, ganti Umno


Tiada parti yang boleh meniru atau menggantikan Umno sebagai sebuah parti yang telah dan terus memperjuangkan kesejahteraan rakyat di negara ini, kata Ketua Menteri Melaka  Idris Haron.

Beliau, yang juga anggota Majlis Tertinggi Umno berkata sejak ditubuhkan pada 1946, Ummo melalui proses kematangan sungguh hebat, terutama dalam memperjuangkan kemerdekaan negara dan proses itu tidak boleh ditiru mana-mana parti yang baru ditubuhkan.

"Menubuhkan parti memiliki ciri-ciri seperti Umno, dari segi warna hinggalah kepada nama dan pendiriannya, adalah sia-sia sahaja kerana parti seperti itu tidak akan dapat bertahan diuji masa, apatah lagi untuk menggantikan Umno.



MUSTAHIL ADA

PARTI POLITIK

MAHU TIRU

GEROMBOLAN

RASUAH TIPU

PUTAR BELOT

BUNUH MODEL

ALTANTUYA

BUNUH KEVIN

BUNUH NAJID

PARTI GILA 

MAHU MENIRU

SIAH PALEH

JAUHI DARI

MALAIKAT 44




----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Org yg dpt untong sja yg nak umno terus kekal tak kira parti tu dah bau taik sgt2

Tanpa Nama berkata...

Kata kata HANG LOL tak payah nak gaduh

Nama pun HANG LOL

Zaman moden nih , HANG HANG sudah tak main lagi

Kena pulak HANG LOL

Kalau MONYET PUN BIJAK DARI SOLJAL , apa kebende HANG LOL

Bau bau NAJIS saja kan

Busok !!!!!!!

Busok !!!!!!!


Busok !!!!!!

Tanpa Nama berkata...

asal mamat ni bersuara je keluar segala kebodohan..mujur la hang jebat tak wujud, kalo tak , dah lama kena tikam dgn keris jebat di stadium hang jebat..