.

Jumaat, 12 Ogos 2016

KES GAMPANG



      ENTOT



HEHEHEH.. EPUL tu apa. Lesen lori ke... Itu E full... Atau ini ....ENTOT PUKI UDAHTU LARI.... EPUL ...JUGAKKAN.....kakakakakaakak on SURAT ABANG EPUL
DIDI KOTA BELUD
on 8/11/16


GERAM
Abang isham, geram la kat epul tu . Otak sontot nk maki orang. Sedihlah tengok Melayu bangsat tu hujah macam bontot lembu nk berak , abg sabar ya. on SURAT ABANG EPUL
Nur Barzakh
on 8/11/16





WAH
wahahahahh on SURAT ABANG EPUL
Anonymous
on 8/11/16

MAKAN RUMPUT BERMUTU
ahhahahah tngok muka pun dah tau abang epul dibesarkan di fidlot. makan rumput bermutu, sekoi gandum dan silaj jagung, makan bende sama tapi lagi bangang daripada lembu on SURAT ABANG EPUL
zeff
on 8/11/16






GAMPANG DARI GAMPANG
Itu epul ah...lebih dari gampang la...otak sudah penuh dedak...mata pun...mata dedak...gua mahu tanya sama itu epul gedebab...kalau 1mdb tak hilang duit...kenapa tak mahu bayar hutang?....itu laporan audit negara kasi keluar la...kenapa sorok?...lu tak bole fikir ka, kenapa itu laporan audit negara kena sorok?....bodoh....lu ingat semua ahli umno bodoh....banggang....bahlol...bingai....baghal macam lu ka? on SURAT ABANG EPUL
Anonymous
on 8/11/16


BANGANG
Abang epul bangang..terlebih makan dedak..bau kentut sendiri pun x kenal.. on SURAT ABANG EPUL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/11/16

















-----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

itu POKEMAH ke ?????

eh , tak kan tanya pun tak boleh.....

Tanpa Nama berkata...

lu jujur ke tt? lu 2 x 5 je. cuma lu takde fulusikom tpi lapar fulusikom bukan lapar nasik.