Rabu, 14 September 2016

ROSMAH JUAL BULU APA?






KALAU INI

FITNAH

KENAPA TAK

SAMAN

KALAU TAK  

SAMAN ERTINYA

BERITA BETUL




WSJ dakwa Rosmah belanja AS$6 juta beli baju, kasut, barang kemas

Akhbar Wall Street Journal (WSJ) mendakwa isteri perdana menteri Rosmah Mansor membelanjakan AS$ 6 juta membeli pakaian, kasut dan barangan kemas.
Menurut laporan itu, perbelanjaan dibuat antara 2008 dan 2015 dan adalah berdasar kepada dokumen-dokumen baru yang diteliti oleh WSJ.
"Dokumen-dokumen baru mendedahkan (Rosmah) membelanjakan sekurang-kurangnya AS$ 6 juta melalui caj kad kredit pada tahun-tahun kebelakangan ini - walaupun tidak mempunyai sumber pendapatan kecuali gaji suaminya.
"Beliau adalah satu-satunya anak guru sekolah, tidak mempunyai pekerjaan tetap dan suaminya, Najib, adalah seorang birokrat dengan gaji tahunan sebanyak AS$ 100,000," kata laporan itu.
Lapor WSJ, perbelanjaan dibuat di gedung membeli-belah Harrods di London, Saks Fifth Avenue di New York dan di beberapa tempat lain.
SOALAN TIMBUL

DARI CELAAH

KANG KANG

MANA ROSMAH

DAPAT DUIT 

SERAMAI INI?

JUAL BULU APA?


------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hantu

Hantu

Ada Hantu

Jenglot

Cabut.... Cabut.... Cabut....

panglimo potaseh berkata...

Kan badak ni dah kobaan .. dio bobolanjo guno duit sendirik .. duit yang bordikit-dikit di simpan sojak dio pakai barut lagi .. dulu takdo lampin. Rakyat pon bole mencotohi First Lady ni .. nyimpan dulu lopeh tu baru lah borbolanjo.

Tanpa Nama berkata...

HIPPO ada bulu ke ????

Tanpa Nama berkata...

Rosmah ni kalau diperhatikan betul2 mukanya adalah muka rezeki. Cuba tenung betul2 dan dalam2. Hidungnya yg mancung dan tirus memang punca tenaga. Tenaga disedut melalui hidungnya yg runcing lalu mencerna keseluruh muka beliau yg lebar. Tenaga2 ini akan meresap keseluruh daging dimukanya lalu bertindakbalas dgn sel sel darah lantas memancarkan seri dan aura bercahaya. Barang siapa yg terlihat pancaran sinar di muka rosmah biasanya akan merasa kasih dan ingin berbakti padanya, sebab itulah org2 yg rapat dgn rosmah tidak kedekut untuk berbelanja untuk beliau.

Inilah yg dikatakan muka rezeki. Sila rujuk kitab tajul muluk Bab Rezeki, mukasurat 147. Sekian.

panglimo potaseh berkata...

Oghang Nismilan cakap Muko Chelait, omputih cakap Torchlight .. muko ado chahayo .. kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

jangan sebarang ckap bro tt..ini bulu badak betina unggul..specis badak yg endanger, specis badak yg hampir pupus..specis badak yg berjalan2 bersama dgn lembu kondo kak ijat..berbondong2 yb2 melayu versi eee kepinginkan mencium tangan badak..