Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 29 Ogos 2008

BN BUAT BEDAH SIASAT MENYULURUH PUNCA TEWAS – Berita Hairan

Trend pengundi di Permatang Pauh dikaji secara mendalam

KUALA LUMPUR: Datuk Seri Najib Razak, berkata Barisan Nasional (BN) akan membuat bedah siasat menyeluruh terhadap keputusan pilihan raya kecil Parlimen Permatang Pauh yang dimenangi calon Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Timbalan Perdana Menteri yang juga Timbalan Pengerusi BN itu berkata, parti juga akan mengkaji secara lebih mendalam mengenai aliran dan sikap pengundi di Permatang Pauh bagi mendapatkan maklum balas yang jelas


Woit…. Nak kaji apa lagi beeb … orang dah bencilaaaaa…. Tak faham faham .. berat kepala  mamat ni…...

12 ulasan:

amoker berkata...

Hasil kajian. Perlukan wakil rakyat yang tahu bahasa India juga. Dan lagu baru umno yang longhat utara. Semuanya superficial.

Najib tak nak ambil responsibility kerana kalah teruk?

Tanpa Nama berkata...

bedah siasat?? tak yah... baik bedah siasat saifool.. Lagi ada makna.

Karipole berkata...

Tak payah buat postmortem lagi. Kebumikan terus

coma of souls berkata...

agun (hantuk )kan aje kepala mamat presiden dengan timbalan ni..baru dorang sedar..

Nurul berkata...

Pak Isham,

Selagi takde orang umno/bn yang berani sebut 'anak melayu anak saya, anak cina anak saya, anak india anak saya...', jangan harap depa nak belajaq. Ketegaq. Dulu masa skolah kuat sgt politik, masa berpolitik macam orang tak pergi skolah..

Ikrak berkata...

Tak payah buat bedah. The rakyat is sick and tired anything that hasto do with BN, UMNO, MCA, MIC.

Whatever they do, it will never work. Because BN brand is the most repulsive and sickening brand to all Malaysians.

BN is approaching the point of total and final destruction.

JAHANAM LAH BN-UMNO!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Postmortem apa lagi? Kan professor kang kung dah cakap sebab hujan.

Stormbringer berkata...

the last waltz should not last forever...

tah apo apo maksud eh... den main tulih yo ni... kalau paham, paham la. kalau tak paham kono tanyo ngan engelbert humperdinck. kalau engelbert humperdinck tak paham, tanyo abang isham, mesti dio tau...
kah kah kah

hafiz berkata...

tak perlu bedah siasat... kerana hasil pembedahan yang akan diberikan ialah:
1) cara kempen PKR-PR sangat jijik
2) antara kejijikan PR berkempen adalah:
a) tabur wang ( wang dana dari US)
b) PR ugut bunuh juka keluar mengundi
c) anwar guna bomoh untuk menang
d) imam porigi dibayar untuk berkempen untuk anwar
e) rakyat permatang pauh tak mau pembangunan
f) rakyat permatang pauh lupa sejarah negara

itu semua adalah hasil dari bedah siasat umno nanti....

wrdboom berkata...

Siasat? Tubuhkan suruhanjaya diraja,,,amacam baru nampak telus n terus.

mimie berkata...

'hafiz' ko nie member juboq saifool ker? UMNO tak payah buat post mortem, kebumikan aje bak kate karipole... kain kapan bole mintak kat Gerakan Ehsan Selangor... kain kapan siap autograph lagih tuh... glam gituh! muahahaha...

mika berkata...

UM Noooooooooooo tak laku dah. Tinggal Mat Ezam dan Kera Jantan je. Awas Kera Jantan, Mat Ezam tengah kumpul rahsia kau. Tak silap dah ada 2 kotak.


Abg Isham, Wa suka Lu punya blog. Coool.

Hidup budak Koleq.