Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 29 Ogos 2008

HOT - BERITA BARU MASUK !!!

Kedai-kedai tukang jahit di pekan Kuala Nerang Kedah sudah tidak mahu lagi menerima tempahan baju dan seluar buat masa sekarang.

Terlalau ramai orang telah menempah Baju Melayu - Cekak Musang dan Telok Belanga.

Jangan silap faham tempahan ini bukan untuk Hari Raya tetapi persediaan untuk datang berarakke Putrajaya pada 16hb September nanti apabila Pakatan Rakyat akan menubuhkan kerajaan baru.

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ha ha ha...
make sure baju kurung n melayu bercekak-cekak warne biru mude...bukan biru tua...itu hanye untuk org tua yang suke tido dan mengigau...serta untuk org yang suke mengeBOM pompuan sana sini...
kah kah kah!!!
and bukan juge baju kurung pink tudung pink dan itik...
tidaaak...!!

biar baju raya tak de...
asalkan baju bercekak-cekak untuk ke putrajaya siap!!!



ikhlas,
lealala

*terlupa nak buat kerja kat ofis sebab layan tukar tiub !!
*best...hahaha!!

Tanpa Nama berkata...

Abg Isham..Kuala Nerang tue kg.Den..Den nak pi belarak ke putra jaya jugak..jom2 ramai...

Queen Bee berkata...

brrooo u ahhh... memang betul2 suspense lah bro. eh i dah siap2 baju nak pegi tengok PR tubuh kerajaan baru... berkilat-kilat labuci awww... hv a good weekend bro ciao

nan berkata...

try baju melayu pink pulak tahun ni...jangan kena raba bontot sudah..hahahaha

Manis Lidah berkata...

Bro.... in berita betul ker??????

Tanpa Nama berkata...

Dalam menutup ucapan belanjawan sekejap tadi boss BN kata perarakan ini tidak akan dibenarkan berlaku. Terkenang wajah orang2 biasa P.Pauh semasa pilihanraya lalu. Mereka dah sempurnakan langkah pertama dalam perjalanan ke putrajaya. Agaknya mampukah orang luarbiasa pula menafikan kata2 boss bn tadi dengan menyambung langkah orang biasa P. Pauh.

Snowflake berkata...

Assallamualikum
Nasib baik tak duduk Kuala Nerang. Kalau tidak pakai baju lama jerr larr hari raya ni..

Untuk Queen bee
Kalau iya pun, jangan larr dengan labuci..., nanti orang ingat orang UMNO pulak.. he he jgn mare.
Wassallam

muse berkata...

bro, kalau ini mcm punya kes baju raya yg sya tempah utk nak pakai pgi raya, saya guna pada 19sept laaaaaa....tak sabar nak tngok otai2 boncit bn jatuh tersungkur!

babbleholic.blogspot.com