Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 29 Ogos 2008

PEMBANGKANG JANGAN BANGKITKAN ISU BERKAITAN DR.M: NAZRI

KUALA LUMPUR: Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz hari ini meminta Ahli Parlimen pembangkang agar tidak lagi membangkitkan sebarang isu berhubung Tun Dr Mahathir Mohamad di dalam dewan kerana perbuatan itu tidak adil bagi bekas Perdana Menteri itu.


Woit! Pasal apa tak adil… poooorah… 22 tahun Firaun buat huru hara dalam negara macam mana tak adil.

Woit Nazri…. Lesen taxi tu cam na? kamu seorang aje yang kelepet? Kes bunuh di Hartamas tu apa cerita boleh tanya dalam dewan tak?

8 ulasan:

uhang kinchai berkata...

Masa kes Lingam dulu Dr.M dah beri amaran "I'm glad if you bring me to court so that i can reveal everything... including those corrupt judges"

So.. Nazri ko takut ke? Kalau tak silap sebelum Zaid ambil alih kementerian tu ko yg jaga kan?

Aku rasa lah puak2 UMNO ni sekarang semua dlm kepanasan. DSAI jgn takut kasi lawan sama dia...

Fear is not the natural state of civilized people.

amanlegend berkata...

Salam.. Mahaf*raun inilah yang patut diheret kemakamah.. Selama 20thn menjahanamkan Malaysia dengan kroni-kroninya. Selamat..takbir!!

coma of souls berkata...

kalau aku jumpa nazri tuh...aku jotos kepala dia sampai melecet kulit kepala dia..pasal lesen n permit taxi yang di konker tuh la bapak aku susah nak cari makan..bapak aku bawak taxi tau tak

Tanpa Nama berkata...

Untuk Nazri juga, tolong bagitahu Mahathir supaya jangan buat bising lagi kalau tak nak bangkitkan isu pasal mahathir....dah bersara, bersara elok2 "JANGAN BUAT BISING" lagi.

ora koyay berkata...

rumah kena rompak anggaran kerugian berjuta2...banyak duit nazri magkuk ni....entah2 duit cukai yg aku bayo tiap2 tahun pun dia sebat....x halal dunia akhirat

samdol berkata...

ni apasal Nazri tak bagi cakap isu Madey? waktu Madey PM pernah mengugat kekebalan raja-raja melayu, Malaysia dah nak jadi negara kominis ke? seperti Negara China Komunis yg melarang rakyatnya bangkit isu Mao Tze Tung... tak boleh cakap pasal pemimpin?
pemimpin UMNO suka menakut dan memperbodohkan rakyat inilah perangai yg meluat dan menyampah dik rakyat

matdie berkata...

kisah pembunuhan di hartamas itu, ah.... agaknya si pelayan kedai tomyam tu dah keluar penjara ke? kena lima tahun sahaja... kalau tak dapat duit tentu bising!!!

ejal berkata...

pasal kes hartamas tuh...
xkan la sorang lwn 5 org,yg org ke6 tuh hentak kusi kt mamat yg sorang tuh namanyer self defend...giler ape...pastu org lain lak yg tanggung pasal anak nazri si nik sial tuh...
mcm ni tiap2 mggu blasah org pun xpe...permit teksi tuh lg la...
si pak usop presiden teksi bwk complete document pasal nazri pun x jln jgk kes...ape la nk jd malysia nih...tp kes liwat anwar,ari ni repot...sok dh jln kes...hebat2...