Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 29 Ogos 2008

JEANNE GESA INTERI WAKIL RAKYAT BERPERANAN SEBAGI ‘IBU’ - Berita Hairan

KUALA LUMPUR 28 Ogos - Yang Dipertua Badan Amal Kebajikan Isteri Menteri dan Timbalan Menteri (Bakti), Datin Seri Jeanne Abdullah meminta isteri-isteri wakil rakyat melaksanakan peranan sebagai seorang 'ibu' di kawasan suami mereka.

Jeanne yang juga isteri Perdana Menteri berkata, sebaik sahaja suami dilantik menjadi wakil rakyat, secara automatik isterinya perlu berperanan sebagai ibu di kawasan berkenaan.


Kah kah kah…. Ramai orang daerah Pekan  dan Pahang dah mula nak lari takut dengan Bik Mama… kah kah kah.... Bik IBU Mama....kah kah kah

17 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau MP tu perempuan macam maan pulak?????

Nurul berkata...

Pak Isham,

Keep up the good work.

coma of souls berkata...

kalau mp perempuan pulak...
lakinya jadi la bapok..beli parang cukur misai ngan janggut..jgn lupa pakai tudng pink kain pink..lepas tuh kene raba...MUNTAH!!!!!

Ikrak berkata...

This is a bankcrupt suggestion not feed for human consumption. Anything that come from Dollah or related to Dollah is nothing but shit stuff fit to be thrown into the toilet bowl.

Pergi dah!!!!

Manis Lidah berkata...

www.jilatlidah.blogspot.com

saluran altenatif anda dari blogger baru belajar

TooLBoX berkata...

Bro, lu mesti gelak terguling2 baca sms agen kenit kpd agen besar yg Dato Ibrahim Yahya dpt.

Gua rasa dorang mabuk sebab bnyk sgt hidu asap kretek lu tu yg sampai terpukau :)

Tanpa Nama berkata...

Apa pulak INTERI tu? Hang dok gelak kah kah kah kah sampai eja pun tak betui?

datin z berkata...

hahahhahahah.....
kakakkakaka...
pecah perut saya ketawa bro...

lila berkata...

kah kah kah,
ayahanda ada, ibunda pun ada!


porah Be-End

Tanpa Nama berkata...

kkoh koh koh....
woi sham,nk gelak pun jgn la sampai salah typing....
last2 aku gelak pasal lain lak...
koh koh koh klako klako

LilyRose berkata...

hwahwahwahwahwa... words of wisdom(?) from the Chancellor of the Open University....

YOU are a laugh and a half sham... keep it up!!!

Stormbringer berkata...

nak muntah den donga! mencighit la! ni sumo kes nak boli jiwo ni. kah kah kah. ghoman eh dah la macam itik angso bik mama! pakai tudong pon main lopeh yo! kah kah kah
dah tak do kojo la tu abang isham oi! siah paleh kato oghang kampong den! huah huah huah

maria j berkata...

kah,kah,kah....Bik Mama macam mak tiri, silap hari bulan kena C4 dengan dia...macam mana tu??!!

Stormbringer berkata...

mencighit la... bik mama
dah takdo kojo la tu sughoh oghang buek macam macam. ni sumo cito lamo! dah basi! buek la cito kupu kupu teghobang ko, ikan belago ko!

kah kah kah

jasmine berkata...

I am praying very very hard my husband does not get posted to Pekan.... dah nak terkencing dah ni

shuk berkata...

Ibu, Ibu

Engkaulah ratu hatiku

Hehehe

hakimi berkata...

Ini sudah isu lapuk la. Faham tak? sebenarnya kalau dah jadi wakil memanglah tanggungjawab untuk menjaga kawasannya dan rakyatnya. Gesaan Jeanne ini menunjukkan bahawa ramai wakil rakyat lebih minat buat duit daripada memikirkan nasib org di konsituensinya

Download lagu raya sempoi la - www.lagusempoi.blogspot.com

www.amirul-hakimi.blogspot.com