Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 29 Ogos 2008

TAAT SETIA

Seramai 20 Ahli Parlimen Sabah dan Sarawak menyatakan pendirian tidak akan melompat parti seperti yang diheboh-hebohkan oleh Parti Keadilan Rakyat (PKR) sebelum ini dalam sidang akhbar di Parlimen semalam.


Kah kah kah…. YB pun kena buat AKUJANJI – ini sudah lebih wak…..apa punya tuuuurrr…

6 ulasan:

yb4all berkata...

Saudara Isham

pak turut tradisi basi
diamal oleh ketua hadhari
kalau tak ikut kita mati
mesti ikut tak boleh lari

Tanpa Nama berkata...

Bertapa mereka "di-boneka-kan"....
Apa boleh buat... nama pun boneka, mana nak tau pikir...
Ladies and gentlemen.... let me introduce to you.... BARBIEs and KENs from Sabah and Sarawak.

Queen Bee berkata...

morning bro... pengakuan taat setia by the 30 sabah mps was really2 embarrasing and sickening. i'm a sabahan.. sedih tengok mps kita sanggup tunduk rendah for a disgrace government.. GOD HELP US ALL!!!!

coma of souls berkata...

teringat zamn sekolah..kene buat akujanji...la ni dah berbulu pon kene buat jugak ke

AIC Kuching berkata...

Memang HEBAT kesan DSAI kepada BeeEnd.. Syabas PERMATANG PAUH, syabas RAKYAT MALAYSIA!!

Tanpa Nama berkata...

Aku janji jer....sedangkan sumpah depa boleh permain2kan...

dynamite