Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 29 Ogos 2008

TERKINI DARI PARLIMEN

Perdana Menteri Malaysia Abdullah Ahmad Badawi telah dilihat sampai ke bangunan Parlimen dengan membawa dua buah beg.

Sebuah beg berisi dokument/ucapan tentang Belanjawan 2009 yang akan dibentangkan hari ini.

Sebuah lagi beg membawa pampers.

23 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahahaha.....
awat tak pakai lampin basuh basuh..?
depa tak gheti berjimat betui...
hahahahaha....

Stormbringer berkata...

bawak pampers?

huah huah huah huah huah huah huah... begoga tolo den dek tegolak... klaka boto la abang isham ni... kah kah kah... bayang an la... kalau budak budak pakai pampers tu, elok la sikit ghupo eh! tapi kalau oghang tuo pakai, mak oi! ghodang eh pampers...saiz xxxxxllllll la agak eh!

huah huah huah

osahlah bangang eh mak lah ni...

guns berkata...

awat yg mangkuk hayun tue bawa pampers ? takut terkucil dlm seluar kot.

Rimau kumbang berkata...

patua DSAI yg bawak beg budget tu..bkn pak lah...rimau akan amuk seluruh kampung biar org kampung terengganu sedar sikit..jgn di perodohkan lagi..dah cukup hai org kampung..bangkitlah kamu..

nan berkata...

pampers tu untuk menantu tercinta..

Tanpa Nama berkata...

jimat kebenda...
diapakai duit rakyat..
hahahaha...

Hijat Penang @ Panjang. berkata...

Salam...

Ataupun dia bawak bekal ayaq mineral banyak2 dengan panadol acti-fast..?? Ataupun dokumen2 dari pejabat PM untuk nak diserahkan kepada Ketua Pembangkang yang BARU? Hahaha....

Tanpa Nama berkata...

love your blog bro..

almost fell off my chair laughing....

i dok imagine someone with full english suit & complete with tie kat atas...

but with only pampers & berkaki ayam kat bawah.. delivering 2009
budget!

wa ka ka ka..

Queen Bee berkata...

bro isham... astaga bawak pampers pulak dahh. mesti jenama TENA (lampin utk senior citizen). betul lah u bro kalau baca ur blog memang gelak giler... laser kaw kaw

ora koyay berkata...

takut kena gogar dengan DSAI waktu bentang belanjawan....tu yg pok lah siap bwk pampers 2 hahahaha....lawak2

bumilangit berkata...

nak tanya sket kepada dato deri isham,

beg mana lagi besar?

siewkhim berkata...

What Bodowi brought pampers to parlaiment? Is he anticipating that he will shit and pee in his pant? Who is going to change for him? Najis lah.

Dah lah digelar PM kaki tidur. Now pulak digelar PM kaki berak dalam seluar. Ya itu DPM kaki main.

Hey can kind of clown you have in the BN-UMNO regime?

Tanpa Nama berkata...

hahaha..!! takpe.. kita paham. Pak Lah dah tua...

mimie berkata...

gampeng.. rokok naik lagi... pak lah jugak yang makin buncit....

hafiz berkata...

mudahan ada budget dan tindakan kerajaan untuk;

1) graduan menganggur dan pengganggur tehormat.

2) penghidap HIV yang tak dapat kerja kerana prejudis

3) insentif untuk pekerja industri yang gaji asas rm650 dan kebawah

4) membendung kemasukan pekerja asing yang datang beramai2 secara melampau

5) membendung kemasukan MP BeEnd ke dalam Pakatan Rakyat

tukar underwear.com berkata...

itu pampers tuala wanita untuk jane abdullah isteri dia...tengah datang bulan kot.ke,ke

tukar underwear.com berkata...

itu pampers tuala wanita untuk jane abdullah ..isteri pok lah..mungkin datang bulan kot.

unta-unta berkata...

ingatkan bawak 6 kotak rahsia...

KeLoLo berkata...

Tukar tiub...

Tiub itu jadi kembang kembung sebab dalam ada angin. Kalau tiub bocor dipaksa juga naik motor pelan-pelan, motor akan gelong. Lama-lama dengan tiub dengan tayar tercabut dari rim. Kemungkinan untuk motor terbalik dan mencederakan penunggang motor sangat besar.

Pemerintah hari ini macam tiub bocor itulah. Sekarang tiub dah makin kempis, motor dah makin kuat gelong. Kalau tak berenti dan ditukar tiub itu, punah ranahlah. Maka, kenalah tukar tiub.

Satu tema pilihan tepat dari Pak Sham Rais.

Errr...bila tiub kita nak ditukar ni? Pastu...jangan pakai tiub lagi, tukar tayar tubeless.

Hijat Penang @ Panjang. berkata...

nasib baik aku dengan bro isham sama..berasap gudang kretek...naik p la bnyak mana pon cukai rokok...gudang kretek lari cukai punya..!!! Hahahaha...made in m'sia atau yg packing kat mesia tak layan laa..

yb4all berkata...

Dear Isham

That's cute! I had a good laugh. OK, I know, the bagful of pampers is cash money. It is to pay any would-be jumpers from the sleepy side into the opposition.

Smart me eh Isham?

hakimi berkata...

hahahaha
dok lawak ni....anak baru ka nak mai
Jeanne mengandung kot


www.amirul-hakimi.blogspot.com
www.lagusempoi.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

TAU KAH ANDA !!!! sibuk betul si botak dgn akta DNA. Mungkin dulu takader akta ni..jadi adik angkat pun berbinkan ayah sibotak ni!!! Haram tu beb!