Rabu, 3 September 2008

KUMPULAN TANDATANGAN TIADA KAITAN TANDING NAIB PRESIDEN –Utusan Melayau

KUALA LUMPUR 2 Sept. - Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Datuk Seri Mohd. Shafie Apdal menafikan tindakannya mengumpul tandatangan Ahli Parlimen Sabah dan Sarawak minggu lalu mempunyai kaitan dengan hasrat beliau untuk bertanding jawatan naib presiden parti. Beliau berkata, dakwaan berkenaan tidak benar dan hanyalah rekaan semata-mata.


Kah kah kah…. Mamat ni betul-betul kaki bodek…. ..cerita ini datang dari Orang Sabah sendiri… dari YB-YB Sabah yang tak mahu tanda tangan akujanji….. cerita rekaan ialah apabila kamu di nobatkan sebagai Naib Presiden United Malays National Organisation….. kah kah kah.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Waktu2 pemilihan adalah waktu terbaik untuk melihat perangai sebenar orang umno. Rasuah sana, ulur sini, buat laporan palsu dan macam2 lagi untuk dicalonkan. Ini macam punya orang mau jadi pemimpin ka.
UMNO ni cuma wajar dijadikan satu istilah baru bagi koleksi segala sifat2 yang tidak baik seperti penipu, perasuah,pembodek dll.

Tanpa Nama berkata...

Salam Tiub Tertukar
Di yang kumpul untuk jadi ketua menteri akan datang, kerana ketau menteri la ni dan kuat rasuah tunggu masa untuk ke JEL .KAH,KAH,KAH
Kuat Bodek dan jilat bontot paklah , nanti jadi le KM SABAH

Tanpa Nama berkata...

hahaha YB Sabah ni dah kena jadik macam budak student IPT. Hilang 'Yang Berhormat' punya title. Rasa macam YTD (Yang Tak Dihormati)

Tanpa Nama berkata...

harharhar..nie satu lagi kapal selam..tapi saiz kecik sikit