Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 3 September 2008

SEX! SEKS! SACK! PERMOHONAN FASAKH MENANTU RAIS YATIM DIDENGAR 19 SEPT.

 

KUALA LUMPUR, 3 Sept (Bernama) -- Mahkamah Rendah Syariah di sini hari ini menetapkan 19 Sept ini bagi sebutan semula permohonan fasakh Riza Ainurin Ramlan, 24, menantu Menteri Luar Datuk Seri Dr Rais Yatim.

Hakim Syarie Mohd Yunos Mohamad Zin menetapkan tarikh berkenaan setelah mendengar permohonan peguam syarie Roslizam Rahim, yang mewakili Riza Ainurin, bahawa pihaknya gagal menyerahkan surat saman kepada Dino Rais, 30.

Roslizam juga memberitahu mahkamah bahawa sudah dua kali pihaknya cuba menghantar surat saman itu, iaitu pada 28 Ogos dan 29 Ogos lalu, tetapi tidak berjaya kerana Dino tiada di rumah pada hari tersebut.

Riza Ainurin, yang kini mengandung lapan bulan anak sulung dan tidak bekerja, memfailkan permohonan fasakh pada 15 Ogos lepas.



Kah kah kah……. Menteri undang-undang haprakkkk…. Mana sudah lari dia punya anak ….. kah kah kah….. orang jelebu sila pastikan mamat ini tak melarikan diri dari jandanya yang lapan bulan mengandung …… kah kah kah… apa punya tuuuur….

Cup sikit….. bukankah dia ni menteri yang cakap ada 18 KES besar yang akan di bawa ke mahkamah…kah kah kah…. kes suami lari isteri bunting ini mungkin salah satu darinya….kah kah kah....

26 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

umno akan terus jadi parti dominan sehingga tahun 2059 ...... pkr terus menangis dibelakang panggung odeon chow kit

kahkahkah

bukti menunjukkan ahli umno mengikau undang-undang sampai anak pun kena masuk mahkamah

kahkahkahkah

rais yatim pejuang nasionalis sejati yg tak lupuk dek zaman dan juga cahaya matahari

kahkahkahkah

rais kesian kat mamat-mamat melayu yang kena dlm kes besar 18 tu sebabtu dia tak proceed

kahkahkahkah

pkr insaflah ..... pi lah ramai-ramai tenguk citer Hare Rama hare Krishna kat panguung Odeon dan tidur dalam panggung sampai tahun 2059

Tanpa Nama berkata...

umno haprakkk!

uncle_abu berkata...

boli cermin,bagi kat tok rais..

Tanpa Nama berkata...

yaka bang umno ni telus jujur dan ikhlas? malu lah, geli pun ada

Tanpa Nama berkata...

umno dah tak relevant kat malaysia ni...

Tanpa Nama berkata...

wah, bagus punya lawak, suami lari pasai isteri mengandung, buatlah ujian DNA barutau sapa punya, bodooooo.

Tanpa Nama berkata...

Eh!
You are GOOD! Keep posting.
AWAS .... give up the dreaded weed!
Bintang

esbj berkata...

Salam.

Kenapa kita tak boleh berlaku adil Memang senang nak lihat keburukan dan keaipan sesaorang.

Tetapi untuk mencari kebenaran memang susah. Kekadang apa yang di buat semuanya salah di mata orang-orang yang telah di butakan perasaan dan jiwanya kerana dendam kesumat.

Pepatah melayu " Gajah depan mata tak kelihatan tetapi kuman di sebarang lautan nampak".

Kenapa tak berlaku adil....adil... adil...

Tanpa Nama berkata...

Sham,
Rais win, Dino win= win win
kah kah kah

Navy pencen

Stormbringer berkata...

yang namo anonymous yang sokong ameno tu memang bangang. ni den nak bagitau... den tau cito rais kek jolobu. ni bukan cito dongeng. sedagho rais ado menikah dongan ahli koluargo den. so, den tau apo dio dah buek kek jolobu. tanah sapo nak di ambek eh... oghang ameno ni memang taksub kek ketuanan melayu, ikut membabi buto... babi pun tak buto macam kau anonymouse ameno!

ummuafif berkata...

Janganlah ketawa dengan keruntuhan rumah tangga orang lain. Mohon jangan disebarkan keaiban orang lain,, bimbang Allah akan buka keaiban kita.. maaf dengan teguran.

hizbul_999 berkata...

kah kah kah..lu mmg mental ler bro...sempoi...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

ohhh,,yeah yeah,i know that,its a win win situation,kah kah kah-pungkoq hang

lovemalaysia berkata...

Wah! berita gemparlah!!! Begitulah rupanya anak-anak pemimpin UMNO kerana si Khairy anak menantu Pak Lah macam monyet sajalah!!!

Anak sendiri pun tidak tahu di didik baik macam mana nak mengurus hal-hal kerajaan dan rakyat????

Malu betul!!! Tak layak nak memberi bimbingan kepada rakyatlah!!

Karipole berkata...

rasa-rasa cam 13 hari saja lagi tahun 2059- Bro camna?

perfectwater75 berkata...

Salam!

Orang lain nak kawin hang pun nak juga...orang lain nak projek hang pun nak juga...last2 tinggal macam tu saja...kan naya kat anak dalam perut tu... susah2 sangat isham...biar aku yang jadi penjaganya...

jangan marah yer....

tukar underwear.com berkata...

Kepada anak sial anonymous:..yang pro UMNO aku rasa engkau ni lahir daripa perut mak ko yang pasti dari air mani seorang pemuda umno.Tengok lah kat puak-puak umno ko makan berak.ludah atas langit jatuh muka sendiri.kat sana-sini rakyat dah nak ludah kat muka-muka anjing paria umno ni.

kah,kah,kah wei anjing anonymous pro-umno.ko ni sakit hati ker pak Isham kutuk umno.sebab tu ko selalu datang nak komen kat sini.
satu Malaysia dah tahu kapal umno dah karam ko ni masih menyalak cam anjing jalanan.biar lah ko menyalak tak sape nak dengar.hapraak.butuh ko umno akan kuasa sampai 2059 bodoh.keputusan undi 2008 ko tak tengok ker sial?bodoh kah,kah,kah.malu lar aku tengok ko.nak juga terasa nak ludah atas muka ko.wak,wak,wak

Tanpa Nama berkata...

umno akan terus jadi parti dominan sehingga 16 sept 2008 ...... pas tu umno terus menangis dibelakang panggung odeon chow kit hingga 3059

kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

umno akan terus jadi parti dominan sehingga 16 sept 2008 ...... pas tu umno terus menangis dibelakang panggung odeon chow kit hingga 3059

kahkahkah

blues berkata...

AHAKS!!KAH KAH KAH....

Master Yoda berkata...

Salam Tok Hisham,

Sedara stormbringer,

Jgn dilayankan sgt "Joker@anon 7:53 p.m Sept 3" tu

Tergeliat usus besar aku psl gelak je bile bace komen dia...

Lagi2 bile baca komen balas dr anon 12:17 a.m Sept 4...

Alahai,jenaka tatkala Subuh 4 Ramadhan 1429..

Tanpa Nama berkata...

rais yatim pejuang nasionalis sejati?? ha ha ha ha!!! pejuang nasionalis yang aku tau cuma PAkatan Rakyat. MImpila ko...
Cuba tengok rumah banglo rais yatim dan koleksi kereta-kereta mewah dia... Yang defend si rais tu belum tentu ada koleksi kereta macam dia

ishc berkata...

ini hal peribadi keluar Rais Yatim tapi kenapa orang lain pulak yang menyebok nak mengeji dan menghina?

jaga rumahtangga dan anak-anak sendiri lebih elok dari mengumpat orang lain.

bukan semua benda boleh dibuat lawak.

ini bukan hal nak defend Rais Yatim.cuma bukan semua benda enak dibuat main-main.kita jaga hal dalam kain sendiri sudah.lain lah kalau hal berkaitan dengan politik.ini tentang masalah keluarga.

Faizal Riduan berkata...

Tuan-tuan pelawat sekalian,

Saya masih boleh terima tulisan tuan Hisyam tetapi ada tulisan pengunjung yang saya kita keterlaluan. Mohon gunakan bahasa yang tidak kesat dan kasar.

Maaf jika saya membuat teguran pada blog orang lain. Ini kerana mood saya hilang apabila membaca polemik kata mengata, mencaci cerca dan memaki hamun.

Maafkan saya.

Tanpa Nama berkata...

hi Bro,

Entut-entut lari bukan ke stail you?

Biasalah dengar orang kata pasla you sama dengan anak Rais.

Dekat UK dulu pun you buat macam tukan? Entut-entut lari. nak proof ke atau berani sumpah laknat.

Ah penakut. entut-entut lari. Boleh naik lagi ke?

eSham berkata...

UmNo..

emm.. nak eja nama dia pun aku rasa mual dan jijik.. apatah lagi nak bergaul campur dengan derang.. bapak segala rasuah dan komisen..ptuii..