Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 3 September 2008

LOMPAT PARTI CERITA DONGENG - Dr. MAXIMUS – Utusan Melayau

PUTRAJAYA 2 Sept. - Khabar angin menyatakan wakil rakyat Sabah dan Sarawak akan menyertai pakatan pembangkang hanya sekadar cerita dongeng di angkasa, kata Timbalan Presiden Parti Bersatu Sabah (PBS), Datuk Dr. Maximus Johnity Ongkili.

''Saya sendiri merupakan seorang yang anti politik katak dan tidak faham kenapa pakatan pembangkang dan Datuk Seri Anwar Ibrahim mahu mempropagandakan isu ini," katanya.


Kah kah kah….. Braim Ali hang royak sikit dengan Dr. Maximus Biggus Dikus Cunilingus ini….. dia sudah perli demo ….. dio kato demo katok …. Sila tanya gedebe Braim kalau nak tahu dongeng atau tidak yang katak boleh meloncat  ke angkasa .....kah kah kah.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tanya kat Ongkili,

kalau dongeng kenapa BN teramat takut hingga ketahap memaksa MP mereka di Sabah dan Sarawak membuat akujanji.

Buatlah akujanji banyak mana pun kerana bila MP itu melompat tak akan ada apa-apa yg boleh BN lakukan.

Nak singkirkan mereka dari BN? Mereka kan dah keluar ketika itu...

Lagipun..sekali seorang dua melompat maka berlakulah tsunami lompatan dikalangan mereka.

Tengoklah nanti.

Cuma yg dibimbangkan ialah siapa yg nak dulu. Inilah masalahnya. PM Dollah dah kumpulkan segala fail MP mereka.

Sesiap yg berani keluar/melompat..barulah failnya di `sungkit ` BPR. Itulah gunanya menyimpan fail MP.

Disinilah kekuatan PM dan itulah gunanya BPR.

Wassalam.
Adnan M

Nami berkata...

maximus ongkili ni dulu pembangkang gak bai..cakap camdoh je..kah kah kah!salah satu kaum2 katak yang lompat jatuhkan kerajaan sabah 1995 dulu kah kah kah!

Stormbringer berkata...

apo laie yang den nak koba kan bang isham oi melainkan...

huah huah huah huah huah huah huah... bejuta kali huah... osah goli eh hati den!!! hua huah hauh ahauaha aa

KeLoLo berkata...

Pak Sham,

Anak saya (15tahun, lelaki) tanya apa tu Biggus Dikus Cunnilingus? Panjangnya nama Ongkili?

Saya terkedu...nak jawab apa Pak Sham weeiiiii???

And...how sure are you that his dikus is biggus maximus?

Pardon my Latin...sebab I blajar kat Sintok!

Tanpa Nama berkata...

oitt baik-baik cakap..

gladiator tu.