Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 28 Ogos 2008

AKHIR NYA ANWAR BERSUMPAH JUGA

Esok Khamis 28hb Ogos 2008 , jam 10.00 pagi Anwar Ibrahim akan bersumpah.

Dia akan mengangkat sumpah untuk mewakili  warga P44 Permatang Pauh di Parlimen.

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ni baru sumpah yg berguna kepada bangsa, agama dan negara kita yg tercinta..

http://www.gincuhalal.com

mode de la shadow berkata...

biar DSAI tunjuk ajar para MP BN yg ingkar tu bagaimana jaga perangai & berdebat dalam parlimen!

DSAI, GEGARKAN PARLIMEN DEMI MEMBELA NASIB NEGARA MALAYSIA KITA!

ilovebudu berkata...

tersenyum saja nie...

Jejemput berkata...

brader...kalu bole buat la live update dari Parlimen lak...

Jejemput

Snowflake berkata...

Assallamualaikum
Hidup DSAI, hidup Malaysia! Sekalung Tahniah.
Wassallam

joe berkata...

hahaha...best la brader nye tajuk..nak sgt anwar sumpah, haaaa, amek ngko..die da sumpah da pg nih..abeh la korang kene sumpahan pasni..

samdol berkata...

yerlah bro dulu si Duta Mongolia dan Kera Jalang dok sebok suruh Anwar sumpah-sumpah. Akhirnya Anwar bersumpah juga....
ih! ayat bro ni sekali baca wat suspen aku jer...poning den lak.

yoshz berkata...

Tak sah. Sumpah mesti depan imam mesjid.

Tanpa Nama berkata...

kakakaka...sumpah live dari parlimen lg....memg gempakkk...bru padan muka umno...

Tanpa Nama berkata...

Rakyat malaysia sangat bertuah dapat pemimpin macam DSAI yang berkalibar dan dihormati..
Mukan macam pemimpin UMNO/BN yang lah ni..."there are all sick!!!"

dynamite

mimie berkata...

TAHNIAH DSAI... moga pengalaman 10 tahun di luar banyak mematangkan DS... teruskan perjuangan for NEW MALAYSIA form on 16sep2008.... New Dawn for MALAYSIA.. MERDEKA!!