Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 28 Ogos 2008

KEPUTUAN PERMATANG PAUH TAK JEJAS BN: PM

Oleh Khirul Bahri Basaruddin – Berita Hairan

JOHOR BAHRU: Keputusan pilihan raya kecil Permatang Pauh yang dimenangi Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim kelmarin, tidak semestinya boleh berlaku di kawasan Parlimen lain, kata Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi.

Perdana Menteri berkata, kemenangan Anwar dalam pilihan raya kecil itu juga tidak merubah kerajaan sedia ada yang diterajui Barisan Nasional (BN).

"Keputusan itu hanya membabitkan satu pilihan raya kecil seperti pilihan raya kecil lain sebelum ini. Ia bukan perkara yang boleh melemahkan BN kerana kita tidak kehilangan 20 atau 30 kerusi.


Kah kah kah kah ….. mana hang pegi….. hang baru bangun tiduk kaaaa… kah kah kah

20 ulasan:

coma of souls berkata...

AKU RASA PM NI TIDO KOT..LAGI2 NAK MENANGKAN DIRI SENDIRI..NAIK LIF TEKAN BUTANG SENDIRI LA PAK LAH NI..

AIC Kuching berkata...

Aku rasa Pak Lah ni memang dah tak berpijak di bumi yang nyata la..

nan berkata...

Pak Lelah : woi Anwar, kalau betul kau betul, bersumpahlah!!

Menantu Pak Lelah : dei Anwar!! Cepatlah bersumpah!! Tak berani ka???

Najis : Aku dah bersumpah...kau bila lagi Anwar?

Saiful Jub : Saya sudah bersumpah...awww!!

Anwar Ibrahim has been sworn in as a member of Parliament after a landslide by-election victory..

---nah ambik korang!!! hahahaha..

Tanpa Nama berkata...

hg tau ka isham dia nie pi mana??? dia ni baghu bangkit tidok ka apa ka??? mangkuk hayun punya PM........apa punya turrrrrrr.

Tanpa Nama berkata...

Don't blame him guys.... he is still in the state of denial. And just keep him that way ya! Cheers!!!

guns berkata...

di ni baghu bangkit tidok la isham. tak mandi hadas lagi kot....mangku hayun punya PM. apa punya turrrrrrrrr.

Jemuan berkata...

Kah..kah..kah..kata-kata untuk menyedapkan hati depa..kah..kah..kah dalam hati sapa tau punya cuak tak dak dah..kah..kah..kah kapai dah nak reput..kah..kah..kah Pak Lah wat lawak bodoh

Tanpa Nama berkata...

Dear Isham

They're forever in denial. They've lost touch with reality. They still belief that the rakyat is behind them, giving them support. They're dead wrong.

Where are the flags? The refusal of the rakyat to fly the Jalur Gemilang is one glaring example.
How to celebrate if there is no "feel"? Are you happy?

Is this a silent protest?

yb4all

ora koyay berkata...

wawawa lawak.....tahap bodohwi.....kalu berani buat pilihan raya umum skali lagi laaa.... tengok tenggelam x tenggelam kapal yg dh nk reput 2.....parti yg x releven untuk rakyat malaysia

Tanpa Nama berkata...

Kamu org tak tau kah? PM saja buat2 bodoh supaya UMNO/BN kalah sebab PM sebenarnya tak suka Najib. Itu adalah cara dia bagi jalan pada Anwar. BUAT DERK!

Tanpa Nama berkata...

Kamu org tak tau kah? PM buat2 bodoh supaya UMNO/BN kalah sebab dia tak suka Najib. Itu adalah cara PM bagi jalan pada Anwar. BUAT DERK!

Queen Bee berkata...

ayam dah berkokok pak lah ooiii bangun lah...
but seriously, bro... i really want to know... where the heck is KJ who wanted to bury DSAI political career!!!! tengah gali kubor sindri kah??!!!

superbmadlin berkata...

pak lah bangon woii... kapal kau dah nk karam dah

bon bin jol berkata...

Apa laaaa komen Pak Lah ni yg memboringkan mcm orang mengigau bercakap...

Tak semua TPM layak jadi PM

Mahathir pun dah menyesal lantik dia jadi PM soh letak jawatan plak, rakyat melihat dan menilaikan.

Hanya orang yg otak rabun-rabun ayam saja dok ampu bodek Pak Lah kata dia elok wat keje cekap..... apa laa punya tuurrrr !!

samdol kg dusun berkata...

Apa punya *heading8 la bro KEPUTUAN plak....
Sah lu tak pekena keretek niii....
dah tersesel lak dia....kui kui kui!!

capik berkata...

biarkan....dia mmg x perna nak sedar n bangon dr tidor.....

Crayon Creative Communications berkata...

like menantu like pak mentua... dedua suke ckp besar... apesal tak letak jawatan aritu.... bleh anwar tanding kapla batas...

samdol berkata...

KJ dah merancang nak letak jawatan sbb cabar kalau Anwar menang dia letak jawatan
Dengar kabar dia nak bukak kedai jual beruk dan monyet....keh keh keh!!
Tu laaa KJ lenkali jgn celupar sgt mulut...ada berani ka letak?

Tanpa Nama berkata...

Salam.

Bila menulis ulasan harus berhati-hati. Mana budi bicara kita sebagai orang melayu yang bersopan santun.

Sudah lupa atau buat-buat lupa. Masa ini kekadang orang yang berjasa di lecehkan atau di remehkan. Bila telah tiada, diratap dan di kenang. Mungkin... Mungkin.... Mungkin. kerana pandangan jauh dan berbeda.

Berlapang dadalah. Jika menunjuk, hanya satu jari kearah tuju tetapi.... bagaimana kearah jari yang yang tiga. Tidakkah, bukankah kearah yang menunjuk.

Apakah kita ini betul. Jangan kita jadi tikus membaiki labu-labu. Masalah tidak akan selesai jika kita tidak berlapang dada.

Jangan sampai "Ku sangka panas sampai ke petang , rupanya hujan di tengah hari.

BN dan PR , tafakurlah, takkah bersedih dengan kekalutan sekarang. Bersatu, menilai, fokus untuk Malaysia.

Pengomen Blog.. waspadalah dengan kata-kata. Jangan terlajak atau beremosi. Ulasan dengan hikmah, dengan bijaksana. Malaysia Boleh. Malaysia Negara Tercinta.

Tanpa Nama berkata...

tak jejas BN....tidur ke Bodowi?