Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 19 September 2008

HENTIKAN BINCANG PASAL ANWAR – Utusan Melayau


PUTRAJAYA 18 Sept. - Semua pihak diminta menghentikan perbincangan mengenai Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang berperilaku seolah-olah negara ini ditadbir oleh beliau.

Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Syed Hamid Albar berkata, perbincangan setiap hari sehinggakan masing-masing ingin berdebat secara tidak langsung menunjukkan pergerakan negara turut 'dikawal' oleh Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu.

''Kita tidak perlu setiap hari bincang mengenai ketua pembangkang, banyak lagi benda yang boleh kita buat.


kah kah kah….. gua setuju beeb….. dah sepuluh tahun…..macam tak de cerita lain
berilaaa idea …. nak bincang hal apa....….

naik ke bulan orang tak ambil pot…....kah kah kah

cerita hal siti orang tak ambil pot…....kah kah kah

bincang mat rempit naik salji mat rempit sendiri pun tak ambil pot....kah kah kah….

kah kah kah …. cam na…. nak bincang apa kalau tidak bincang hal anwar….kah kah kah

tak kan nak bincang hal anwar musa pulak....kah kah kah

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Who does he think he is, a Jedi knight?

Tanpa Nama berkata...

Bro, sebenarnya UMNO yang gila talak dengan Anwar ni. Kalau ndak, katakan ndak.
Bolehlah kita makmur dengan kerajaan baru yg bebas rasuah. Kan kan kan?

Tanpa Nama berkata...

Jom kita cerita pasal rambut ...

- boleh saya belajar jugak ...

D'ayo

hyde berkata...

Bro Isham, camne nak stop citer pasal DSAI, dah tu yang ada depan mata tiap hari..lain-lain semua citer menteri semua merapu...Mangang tullah..isk isk isk