Khamis, 11 September 2008

BERITA KECEWA !! KASTAM RAMPAS MERCUN DAN BUNGA API BERNILAI RM500,000 – Utusan Melayau


BUTTERWORTH 11 Sept - Kastam Diraja Malaysia Pulau Pinang mengagalkan cubaan menyeludup mercun dan bunga api bernilai RM500,000, yang dipercayai untuk pasaran musim perayaan ini, apabila menahan sebuah treler di kawasan rehat dan rawat Tapah, Perak semalam.

kah kah kah…. ini yang gua kecewa ni…. nak enjoy ari raya pun tak leeeh….. dulu gua ada member anak kastam….. best….. dia supply mercun dan bunga api tak putus-putus….masa tu gua kecik laaaagii….tak tahu hal…..

kah kah kah…. fikirkan ke mana agaknya mercun dan bunga api ini akan pergi:

1 – di ambil oleh imam masjid hulu nerang untuk buat penyapu masjid
2 – di hantar balik ke taiwan untuk mainan yb kita yang sedang di sana
3 – di hantar ke paris untuk  dimasukkan dalam galeri picasso
4-  di ambil oleh zaina zain untuk main bunga api di port dickson
5 – di jual pasaran gelap

Saya dapat jawab gua mercun mulutnya…..kah kah kah

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dijual di pasar mlm kat sintok

Tanpa Nama berkata...

tak habis habis ziana zain, gua ingat lu atak syiok sama dia kot.gua tau ..... lu main buah kenen...nie,sape sape ata makan itu cili......

sixfor berkata...

dapa bakat la ngok oi, tp bakaq satu2