Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 11 September 2008

BNBBC NAFI AHLI PARLIMEN TERIMA RM50,000 – Utusan Melayau


KOTA KINABALU 10 Sept. - Kelab Penyokong Kerajaan Barisan Nasional (BNBBC) menafikan dakwaan Presiden Parti Maju Sabah (SAPP), Datuk Yong Teck Lee bahawa setiap Ahli Parlimen Barisan Nasional (BN) yang menyertai lawatan ke luar negara menerima wang saku sebanyak RM50,000.

Timbalan Pengerusi BNBBC, Datuk Bung Moktar Radin berkata, tidak ada tawaran wang saku diberikan kepada setiap Ahli Parlimen BN termasuk kepada dua Ahli Parlimen SAPP bagi mengikuti lawatan tersebut.

Sehubungan itu, Bung Moktar mencabar Teck Lee membuat laporan polis sekiranya dakwaan tersebut benar.


kah kah kah…… memang betul bung moktar…. datuk yong teck lee ni hina hang dan geng hang yang gi taiwan tu…. 50,000 ribu ringgit? …. itu bukan duit…… satu amoi pun tak boleh dapat dengan 50,000 ringgit….kah kah kah.

cakap dengan ini datuk…. satu batang balak pun harga lebih mahal dari 50,000…. datuk yong ni dari ulu jabong mana …. 50,000 ni belanja satu malam di karoke taipe…. kah kah kah.

datuk yong ingat bung pergi  dangdut rose merah kat brickfeild ke….ini taipei laaa….. ini taipei mali, ada cakap cakap… kencing tak mahu keluar…. kah kah kah.

bnbbc tu binatang apa?.... bangku bangku cabuk atau budak budak corot .... kah kah kah

13 ulasan:

samdol berkata...

mengabiskan duit negara laa kerja 49 MP keluar negara..........bagus bagus amalkanlah sampai lingkup.

Tanpa Nama berkata...

cheh! ringgit malaysia lima puluh riban jek?? kalo setakat nak 'bercucuk tanam' dan 'pelajari teknik ujian kesuburan tanah' di Taiwan gua rasa tak cukup turr.. kurang2 4-5x 'repeat sales' barulah tahap satisfaction guarantee!

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

salam abg isham. sebenarnya kita boleh pikir sendiri tabiat org cam ni...
dalam dunia ni ada beberapa kategori manusia
1. ada orang jahat dan orang baik
2. ada org tak jahat dan orang tak baik
3. ada org jahat tak, baik tak
4. ada org baik, jahat
5. ada org jahat, baik

itu la minta tlg abg isham uraikan skit
tq

Tanpa Nama berkata...

salam abg isham. sebenarnya kita boleh pikir sendiri tabiat org cam ni...
dalam dunia ni ada beberapa kategori manusia
1. ada orang jahat dan orang baik
2. ada org tak jahat dan orang tak baik
3. ada org jahat tak, baik tak
4. ada org baik, jahat
5. ada org jahat, baik

itu la minta tlg abg isham uraikan skit
tq

yb4all berkata...

Saudara Isham,

Apartment saya RM52,000.00. untuk dibayar selama 25 tahun. Wang saku MP RM50.000.00 untuk guna satu minggu?

Lihatlah jurang!

joe berkata...

kah kah kah..

"apa?kalo hang brani pi la lapoq kat pulis (baca kroni aku)!!" kata raden jawa kepada yong tau fu...

kah kah kah..pi lapoq kat kroni dia dapat apa..?last2 kertas report tu buat tisu tandas depa ja..chait!!punggahhh btui!!buat laporan kat pulis sama ja macam taip ON SITI dan hantar ke 333C4..skupang x guna..

kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

bnbbc tu binatang apa?....

B = Bung M.
N = ni
B = bukan
B = budak
C = cerdik


-kuda kepang-

amanlegend berkata...

Salam..

Kat luar negeri apa pun boleh jadi..
Atau kat dalam negeri..
Atau kat Dangdut Ros Merah lorong *yam sekali pun..

Apa pun Dasar Umno.?
Dalam negeri..
Luar negeri..
Dalam Parti..
Dalam Parlimen..
Tak lari dari..
Politik Wang..Rasuah,apa bezanya.?
Serupa Aids dengan Kencing Manis..
Dua-dua pun penyakit..
Cuma..Puncanya berbeza..

Putar Alam 180darjah belaka..

Selamat..takbir!!

nan berkata...

jalan2 dapat...fulus dapat...amoi dapat...

WOW!!! aku nak gak jadi MP ini macam...

gorilla biskut berkata...

samdol,
bukan pemergian dorang ke Taiwan tu atas kerelaan masing-masing dengan menggunakan duit sendiri ke?.

tapi jumlahnya sahaja yang tidak dikhabarkan.

Farouk berkata...

Apa la nak dihirau sangat dengan Yong Teck Lee tu. Beliau sebelum ni kan pernah nak buat usul undi tak percaya terhadap pimpinan Pak Lah. So, tak mustahil kali ni beliau akan ambil kesempatan untuk 'buat cerita' berkenaan lawatan tu. Kan beliau anti Pak Lah...

samdol berkata...

gorilla biskut,
yelaa walaupun guna duit sendiri dgn rela ke tidak, dah kena perentah pergi so balik nanti kan duit kita belanja boleh claim balik dari gomen....aku dulu kerja gomen tuntutan mcm perjalan dan pindah rumah siap duit makan...
kira lah kalau 50 MP belanja berapa RM?

AnginSepoi berkata...

bung dapat ijazah terbang