Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 11 September 2008

MUHYDDIN: ABDULLAH WAJIB UNDUR


SINGAPURA, Sept 10 Naib Presiden Umno Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata Perdana Menteri Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi harus memikirkan kembali tentang rancangan peralihan kuasa dimana beliau akan mengundur diri pada tahun 2010. Jangka waktu ini terlalu lama.

Rancangan peralihan kuasa ini telah dinyatakan oleh Abdullah dua bulan dahulu. Rancangan ini menurut Muhyddin telah ‘tenggelam hanyut’ dan rakyat tidak memikirkan pekara ini lagi.

‘ Tahun 2010 ini terlalu lama’ menurut beliau disatu sidang akhbar di luar persidangan Forbes Global CEO Conference di sini.

kah kah kah….. kalau gua dolah bila gua baca ini gua akan panggil jawa muka sembab tu dan gua suruh dia basuh pampers …. kemudian gua suruh dia  buat ketumbuk ketampi 50 kali….kah kah kah

kemudian cakap dengan muhyddin.... ciss muka sembab..... berani kau melawan towkeh..... aku bukan tidok... aku hanya buat buat tidok...hang dengan makmak kuti dan ku li itu... tak akan dapat apa-apa.... aku nak panggil anwar ibrahim.....kah kah kah.

lepas tu panggil kj…. suruh manantu tanya…. kes tanah air molek dulu macam mana…..kah kah kah….

mengeletak si sembab ni.... kah kah kah.

12 ulasan:

samdol berkata...

ehekss!....hampeh hang lah bro isham, kutuk Muhyddin lak dah.
nak jahanam lah tu kena serang dgn jawa Johor nanti mmg patah2 laaa kretek hang isham....wakakakakaka!

Tanpa Nama berkata...

wei hisham...ko gi la buat perkara2 lain yg lebih baik time2 bulan pose ni....asyik kutuk org jea, bukak la pose tu, nanti dpt lapar dan dahaga jea...kah...kah...kah..

Maihero berkata...

Thursday, September 11, 2008
PROSES MELOMPAT DIJANGKA BERMULA HARI INI?

Siasah Malaysia dijangka mengalami satu kejutan dalam sehari dua lagi. Apa yang disifatkan oleh Barisan Nasional (BN) sebagai mustahil dijangka menjadi realiti.

Datuk Seri Anwar Ibrahim amat yakin bahawa Pakatan Rakyat (PR) akan berjaya membentuk kerajaan pusat pada 16 September 2008 atau selewat-lewatnya selepas rombongan Ahli Parlimen Barisan Nasional (BN) kembali ke tanahair daripada “lawatan sambil belajar” mereka di Taiwan.

Keyakinan ini terpancar dalam ucapan Anwar selepas majlis berterawih di kediamannya di Bukit Segambut, Kuala Lumpur, pada malam Selasa 9 September 2008.

Proses melompat Ahli Parlimen BN untuk menganggotai PR dijangka bermula sehari dua lagi. Proses ini akan dimulakan oleh seorang Ahli Parlimen yang kini menyandang satu jawatan penting dalam BN. Tindakan ini dijangka diikuti oleh banyak lagi siri lompatan seterusnya.

Selanjutnya, apa yang sedang diheboh-hebohkan sebagai “lawatan sambil belajar” ke Taiwan adalah indah khabar dari rupa.

Rombongan Ahli Parlimen BN yang berada di negara berkenaan sejak dua hari lalu tidak mempunyai apa-apa jadual dan program sebagaimana dijangkakan.

Ahli-Ahli Parlimen wanita hanya menghabiskan masa dengan membeli-belah. Kebanyak ahli yang lelaki pula hanya berbuat apa sahaja yang mereka fikirkan perlu.

Saya mempunyai beberapa maklumat terkini mengenai kemungkinan yang akan berlaku. Tetapi, biarlah maklumat ini saya rahsiakan buat sementara waktu.

Apa pun, siri lompatan ini dijangka berakhir dengan satu klimeks yang lebih menggemparkan dan di luar jangkaan ramai kebelakangan ini.

Oleh itu, sama-samalah kita nantikan saat dan ketika itu dengan penuh sabar. – Ruhanie Ahmad

Tanpa Nama berkata...

Apa barang 2010??

lagi 5 hari Encik Dollah kena bungkus..








Pada 16hb Sept,
En Dollah kena bungkus nasi, pasal ade pelanggan mahu beli nasi bungkus untuk berbuka puasa.
En Dollah sekarang membuka warung nasi bungkus bersebelahan warung jajan di cow kit. En Dollah ade nampak bro isham jalan2 bersama Siti(kucing).

-kuda lumba-

Tanpa Nama berkata...

SEKARANG NI ZAMAN KEBETULAN.
1. SAITOL BERSUMPAH ..KEBETULAN!
2. 49 MELAWAT TAIWAN ..KEBETULAN
3. BPR SIASAT YONG TECK LEE..KEBETULAN!

APA LAGI..?

ROSMAH BEKAS GUNDEK SI TAMBINYA KECIK.. KESALAHAN ??

gorilla biskut berkata...

perghh!!berani sungguh muhyiddin berkata demikian terhadap bosnya.mcam tak sedar diri pulak bila dah berada dalam kabinet Pak Lah tapi dengan sedap mengata bosnya sendiri.

kalau sekarang ni Dr.M yang jadi PM mesti dah lama Muhyiddin dikenakan tindakan ataupun takkan berani langsung buka mulut!

sonicgear berkata...

bro apa cer kat nogori harini.. jd atau tidak aktiviti lompat2 tu.. senyap ja lagi??

Tanpa Nama berkata...

Dalam dok kira kira saper sesuai ganti dolah kalau ameno terus hidup sampai tahun depan, aku rasa muhyideen. tapi lama punya lama dok perati, aku kira dia pun kayu jugak la. tak de strategi, takut tahap gaban. pak din..lu tengok mat mail cincin beso lagi berani dari lu, dia fuc* off aje arahan dolah. lu pi singapore baru berani buat kecoh, mesti security gurkha guard lu. kalau lu berani, pi depan rumah dolah, cakap la camtu, oleh itu gua dengan resminya mendelete lu dari senarai pengganti dolah.

Navy pencen

jonas berkata...

wah!wah!wah!

bukan main lagi Muhyiddin.sedap-sedap je mintak Pak Lah berhenti.ini mesti ada agenda tersendiri ni.

bagi je lah peluang kat Pak Lah buat beberapa tahun lagi.sebelum ini boleh pulak bagi peluang pada Dr.M untuk menjadi PM selama lebih dari 20 tahun?

Farouk berkata...

RAKYAT:ANWAR WAJIB MENGALAH

SINGAPURA, Sept 10 Rakyat berkata bekas Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Anwar bin Ibrahim harus memikirkan kembali tentang rancangan penubuhan kerajaan baru dimana sepatutnya beliau akan mengumumkan pada tahun 16 September 2008.

Rancangan penubuhan kerajaan baru ini telah dinyatakan dalam kempen-kempen beliau sebelum ini. Rancangan ini menurut rakyat telah ‘tenggelam hanyut’ dan rakyat tidak memikirkan pekara ini lagi...

dipetik dari Bernamatiada...

tukar underwear.com berkata...

Wah bro isham semalan teror gak ko bagi ucapan kat chinese selangor assembly hall yer.kita orang syok dengar woo.lepas ko dah habis bagi ucapan turun jer ko pekena rokok keretek.ha,ha,ha.i ada bagi salam dengan ko.
mi pel u tok pely gud(english sintok)

Tanpa Nama berkata...

muka sembab kahkahkah muka sembap kahkahkah mana-mana pun sebutan sama.