Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 11 September 2008

TERKINI ! HOT!

Empat pemimpin Parti Keadilan Rakyat akan terbang ke Taiwan esok untuk bertemu dengan ahli-ahli parlimen Barisan Nasional. Mereka ingin menemui para YB yang terdahulu telah bersetuju untuk meninggalkan Barisan Nasional dan masuk ke dalam Pakatan Rakyat.

Mereka yang dijangkan pergi ke Taiwan esok ialah Naib Presiden PKR Dr Lee Boon Chye, YB Saifuddin Nasution, YB Fuziah Salleh dan Ketua Penerangan PKR Tian Chua.

21 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Isham...
hang pi pesan kat saifuddin, sesampai je di taipei, kumpul yb melayu, suroh dia cium tangan yb-yb tu semua. bukan pasai hormat tapi nak kesan ada tak bau kari ka, bau tomyam ka atau bau mee sup atau bau rokok- mesti ramai tak posa, sebabnya masa aku sekolah dulu cikgu disiplin aku akan cium tangan kami semua nak tangkap budak isap rokok, amat berkesan sampai kami terpaksa isap rokok pakai chop stik. Terkenang aku pada brian fernando..Anglo Chinese Ipoh, 1975-1981,

Navy pencen

ronasina berkata...

seronok gak melompat di Taiwan..aku tak suka org melompat dlm tempurung- macam si katak pasir mas

berus sabut berkata...

berita gempar... berita gempar... berita gempar... berita yang paling menggemparkan...

Farid Abu Talib berkata...

woit. ini kerja membazir dr pakatan rakyat. diorang tak tau ker yang pak najib dh larikan MP ni semua ke nairobi? kahkahkah mana mau lari pak najib ni...

aburambairy berkata...

Betui ke ni Pak Hisham depa pi Taiwn.Entah-entah ke Las Vegas kot!

Tanpa Nama berkata...

Abang Sham.( Mat misai)..

Kalu 16 sept nie tak jadi....niaya rakyat Mesia Baru....Ekonomoney pon merudum,Kojo pon tak do..,nie nok rayo nie..orang gomen dopet bonus..
deng kojo swasta tak dopet setitik bonus..boras,minyak dok naik joo.. adoh muskilah...kah.kah.kah

Garabolie,Libya.

radenjowo berkata...

Dapat tau cerita ni SB culik MP bawa ke tampat lain.

Macam main nyorok nyorok plak.

kucingsiam berkata...

Hey navy pencen , jangan pakai cium tangan!

Mana tau tangannya dah raba apa benda lalu kita cium ... raba bontot ke atau lebih...

ish...

haha, kalau raba ikan kucingsiam pasti bau hanyirnya.

kucing tak perlu berpuasa :).

reformismuda berkata...

memang seriuslah pak sheikh kita nak tukar kerajaan BN kepada Pakatan Rakyat. Bestnya dengar. amat dialu-alukan. ingatkan cobaan, rupanya betul-betul. ish ish ish. apa khabar makcik?

sydeen berkata...

btol lar...diorang tu mana ada kat taiwan. dah ilang...kah..kah..kah..kah...woi mapa para mp ni..kah..kah..kah..kah...

teruk jgk gelak stail hang ni ek.

shamsul berkata...

Salam kenal.. Kalau benar kebanyakan yang pegi ke 'sana' adalah calon-calon yang dikatakan akan menyokong PKR(tak suka dengan perkataan melompat), aku memikirkan kemungkinan perancangan terdesak pemerintah ala2 CIA maybe. Kemalangan kapal terbang?!! Saja terpikir..

hafiz berkata...

terbang tinggi-ting, bawak bunga api. nak whisky!

Harida_68 berkata...

Yang orang2 PR kemaruk nak ke Taiwan tu buat ke menda? Mengabiskan boreh jer. Duit tu bg kat aku buat modal Bazar Ramadhan kan lg cantik.

Aku PELIK betul agenda2 pemimpin skrg baik dari Umno or PR.. sama jer. Kong kali kong tang tu jugak!

Jahaya berkata...

bro isham..kenapa yb teresa hapuskan tulisan jawi kat papan tanda nama jalan di beberapa kwsn ye? kenapa dia tak kekalkan sj dan tambahlah karekter cina dan tulisan india tu..lain mcm rasanya bila dia hapuskan tulisan jawi tu walau apa pun alasan dia..YB Teresa buat kita rasa dia benci Islam..maaf..nyampuk kes ni kat sini..takde tempat lain dah rasanya nak luah..rasa berbaur-baur..sedih pun ada..

suamikontraktorkelasf berkata...

pegi jgn tk pegi!!!!

zulkifli bin yasin berkata...

pegi jgn tk pegi!!

zulkifli bin yasin berkata...

pegi jgn tk pegi!!

kawe berkata...

pegi jgn tak pegi!!!

son of Dulla berkata...

macam kes perigi cari timba daa!
Kes desperado!!

Tanpa Nama berkata...

Salam. Bro

Ini memang kes perigi cari timba.

Hidung tak mancung pipi tersorong-sorong.

BN dan PR sama aje.

Jeffripower berkata...

Doa kami kepada semua yang akan berlepas ke Taiwan supaya selamat pergi dan balik.. Yang penting jangan lupa ehem...ehem...wang yang berbillion yang Anwar tawarkan kepada wakil rakyat BN yang berada di sana tu. Hai, kalau tertinggal duit tu, tak jadi la pulak nak lompat parti.. Apa kata bawa pegawai BPR sekali...