Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 11 September 2008

PEMILIHAN CALON KALAH PILIHAN RAYA ANGGOTA JAWATANKUASA TANAH BOLEH TIMBUL MASALAH – Berita Hairan

IPOH: Kerajaan negeri Perak didakwa bertindak rakus dan tidak menghormati peraturan apabila melantik 'orang awam' menganggotai jawatankuasa tanah daerah di seluruh negeri.

Ketua Umno Bahagian Kuala Kangsar, Datuk Ramly Zahari, berkata tindakan melantik calon daripada DAP, Pas dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang kalah pada pilihan raya umum sejak Julai lalu sebagai ahli jawatankuasa berkenaan adalah sesuatu yang tidak pernah berlaku sebelum ini.


kah kah kah…. ngok betul ketua bahagian ni…. ni mesti dari sayong…. kah kah kah.

inilah yang di panggil mendemokrasikan lembaga-lembaga kerajaan…. ngok... apa salah nya mengambil   ‘orang awam’ …. apa nak pangil bomba?.... nak panggil askar?...kah kah kah….

memanglah tak pernah berlaku…. kerana hang dulu masa memerintah nak bolot info… tak bagi orang awam tahu hal tanah….. inilah pembahruan yang nak di bawa….. hang takut ke? hang kontrektor kelas F dah tak dapat projek….. kah kah kah.

7 ulasan:

nan berkata...

saya bersumpah saya takkan jadi 'orang awam' lagi...hehehehe

Tanpa Nama berkata...

Bro Isham,
Satu Ketika Dulu.....aku daftar kontraktor kelas F,sebab aku ada degree naval arc, depa terus aku kelas D, aku nak juga F, dapatlah akhirnya. aku pun mula lawatan tapak,menapak hingga habis tapak kasut aku tak dapat jugek. aku pon mula balik meniaga bundle...perghhh...kaya aku hingga sekarang. baru aku sedar yang mana intan yang mana kaca, sesaper yang ada kelas F tak de job, jual la bundle. aku kamceng dengan importer bundle ni kira sama level dengan apek pekan nenas. Go to hell kelas F=fuc*....mampuih aku tak caya dah

Navy pencen

Tanpa Nama berkata...

bro,

dia orang manong...kejap ni tengah sebok benor mengkritik kerajaan perak..aii..dah besor sangat ke kamu ni romli...dulu masa kamu merintah, tak le peronah dengor pun nama kamu...dah tak dapat kontrek ker?baik kamu gi jenguk-jenguk kat manung tu...jalan dah lama tak beturap..orang kampung banyak yang nak kena bantu..yang tua sebatang kara tu pegi la jenguk-jenguk... ibu-ibu tunggal yang anak ramai to elok la di bantu-bantu..sambil beribadah bulan-bulan posa ni, kan ke tanggung jawab kamu yang di pilih orang manong sendiri...

shahril berkata...

kah..kah..kah jugak...masa dia dulu dorang lantik "org utan"..kah kah kah lagi sampe berbuke...

Tok moh berkata...

Zamry Hitam tu orang Pangkor ler...
kah..kah.. bodoh betui..la lu zamry..

Puak-puak melayu kecewa... kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Bodo-membodoh memang kerja korang..Mungkin korang xpernah merasa bersalah. Tapi kena ingat, dalam Islam ianya tetap salah.

p/s: Buatlah apa pun MB, puak2 ni dah xkisah..semua betul saja..janji jgn org UMNO, semua xbetul.

Tanpa Nama berkata...

Yang Tak betanding

Sepatutnya ikut teladan pemimpin kita dia orang harus dilantik sebagai Senator.

Barulah patut.