Rabu, 10 September 2008

HOT ! ADNAN TAK TANDING KETUA PEMUDA ‘TAKUT MENANG’ – Utusan Melayau


KUANTAN 10 Sept. Menteri Besar Datuk Seri Adnan Yaakob hari ini mengumumkan keputusannya untuk tidak bertanding Ketua Pemuda UMNO pada pemilihan parti Disember ini kerana bimbang tidak dapat memikul tanggungjawab jika menang.

Katanya beliau membuat keputusan itu selepas menimbang dengan teliti sejak dua minggu lepas.

Saya dapati kalah itu ada kemungkinan, menang tidak mustahil, saya ambil kesimpulan saya takut saya menang.


kah kah kah….. mamat munkee ngok ni dah katoi….. projek wifi dia telah kena sabo oleh KJ…kah kah kah….. mamat ni kawe raso boleh gi jauh…. dio tahu main singal tangan…. kocok-kocok pandai… kah kah kah…

rakyat satu malaysia dengan ini merakamkan rasa kecewa dan takziah yang amat sangat kerana negara ini tidak dapat di pimpin oleh seorang pemimpin yang ngooooook lagi munkee….. kah kah kah…

muka munkee poyo ni boleh memimpin ke….soalan cepu emas …. muka sapa lebih banyak jerawat – nan yakob atau ahmad ismail….kah kah kah…. muka  munkee mana yang boleh buat moon landing….kah kah kah

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

muka azeez putera umno dah ilang ke mana iyer?

Tanpa Nama berkata...

Cubalah hormati kenyataan-kenyataan yang keluar dari mulut seseorang. Jangan asyik nak mengutuk je...

Tanpa Nama berkata...

Ape la nak jadi dengan ko nie...

bulan puasa pun ko nak mengutuk org..

relax sudah la bro...

Tanpa Nama berkata...

"Saya dapati kalah itu ada kemungkinan, menang tidak mustahil, saya ambil kesimpulan saya takut saya menang."

wakakakaka..classic...real classic...

Tanpa Nama berkata...

aku tak kutuk diri orang tapi aku
kutuk ayat dia jer...ayat ngok yg dia gunakan....fenin ehekssss!!

Tanpa Nama berkata...

Macam baca majalah Gila Gila zaman 80an bila baca Tukar Tiub ni.

Teruskan brader. Tersenyum aku dan gelak sakan sorang. Best.

LongKang

Tanpa Nama berkata...

Bouncer UMNO ni elok jaga parking kereta. Kalau org silap parking, dia boleh tunjuk isyarat-kocok....

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah

menteri besor koi ni sejuk jek orangnye. gonerla pahang nak membangun. awok tengok bandor temerloh tu. harap je besor! ekonomi setempat HAMPEH! harapkan patin, patin buat gulai tempoyak! slurrpss sedap wey!!

TwistedMaya berkata...

samseng yang tunjuk isyarat lucah ni ada hati nak bertanding? kah kah kah.. sebelum dia tarik diri lagi orang dah boleh menjangka yang dia akan tarik diri jugak..kahkah! pikir dulu sebelum terlanjur!! jgn bagi alasan mcm taik! huhu..

Tanpa Nama berkata...

aku dah mula kurang selesa melayari blog hisham ni. Bulan2 puasa mcm ni pun masih nak mencarut? kalaupun benci, jangan la sampai merosakkan kesucian bulan puasa. aku rasa bukan stakat kerajaan malaysia je yang perlu di tukar tiubnya, dgn hisham skali pun kena tukar jugak. dah melalut sangat dah blog ko ni hisham.

atau ko dah mula hanyut dgn jumlah hit blog ko?