Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 10 September 2008

BERITA PANAS DARI UTARA BARU MASUK

Warung jual jajan di Kuala Nerang cukup sibuk. Pasar Ramadan  ini sedang dikerumi oleh ramai pembeli.

Di tengah-tengah kesibukan ini tiba-tiba seorang anak lelaki 10 tahun menjerit R-E-F-O-R-M-A-S-I !

Orang ramai behenti tercengang seketika. Budak ini ketawa dan terus beredar.

7 ulasan:

Hasbullah Pit berkata...

Kuat betul berimaginasi ...

Tanpa Nama berkata...

Itu je berita panasnya.. Buang masa sungguh.. Sama macam kisah-kisah Anwar juga.. Hanya buang masa saja..

Tanpa Nama berkata...

alhamdulillah.. bagus tu...
aku pun org konerang jugak..
tpi aktif ngn PKR di aloqstaq..
alhamdulillah..

thanks bro isham..

padelkopak berkata...

budak 10 thn pon tahu gak ek??mmg dasat....

radioroom berkata...

Salam, Bro!

Orang dok dalam tempurung je yang tak kenal Reformasi.

Wassalam,

Samdol berkata...

alaaa bebudak apa yg dia minat dia sebut....kalau dia bawak bendera terbalik? apa plak kata Pak Lah?
...aku jeling kat bloggers keh keh keh!

Tanpa Nama berkata...

wallpaper handphone anak aku darjah 6 pun logo pkr. aku tak pasti mana dia dapat atau dia paham logo itu

navy pencen