Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 5 September 2008

TERKINI ! SURAT TENGKU KEPADA AYAH DINO

YB. Datuk Seri Utama Dr. Rais Yatim,
Menteri Luar Negeri,
Kementerian Luar Negeri,
No. 1, Jalan Wisma Putra,
Presint 2,
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan
62602 PUTRAJAYA Post & Fax No. 8889 2855


I read in today’s newspapers that you have issued a statement that you will respect the decision of the ICJ and that Malaysia will be engaging in technical discussions on various aspects of Singapore’s claim to territorial waters and their Economic Zone. No doubt this has been done with the approval of the Prime Minister and the Cabinet.

I wish to state that I am unhappy and concerned with the outcome of the international arbitration on the state of Batu Putih.

I am deeply dismayed that the interests of the state of Johor were never brought to the attention of the Court.


Kah kah kah …… 46 cakap dengan 46 pun pakai mi no spik inglish….. cam no ni… woit johan jaafar tak kan u nak senyap je….. hassan ahmad u gi mana?

Kah kah kah…. mana gi Segerawan Melayu dalam PENA dan GAPENA ngambur-ngamburlaaaa…kah kah kah.

Ampun kan patik Tengku Razali…… kenapakah Abanganda Tengku tidak menulis warkah resmi ini kepada Kekanda Rais Yatim dalam Bahasa Melayu. Apakah Abanganda Tengku terlupa akan perjuangan kita bersama untuk menobatkan Bahasa Melayu….. kah kah kah

Jika baginilah perangai Abanganda Tengku...... den pun tok nak calonkan jadi PM  kah kah kah...

4 ulasan:

Farid Abu Talib berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Izwan berkata...

hahahahaha

Aku nak gelak....

Tanpa Nama berkata...

biasa la tu, kan orang melayu ni acuan dari british. Ha Ha

Farid Abu Talib berkata...

apsal nama dino.apsal tak dinosor? dino tak cool.tq