Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 26 Ogos 2008

ARIFF SHAH PERCAYAKAN NOMBOR

Calon BN Ariff Shah terlalu taksub dengan nombor.

Dia juga percaya dia akan menang.

Ariff Shah telah mengundi pada jam 0808 pagi.

Untuk mendapatkan tuah angka 8, menurut kepercayaan Cina.

5 ulasan:

pokteh berkata...

sedih melihat gelagat pemimpin politik yang meletakkan kepercayaan dan bersandarkan kepada perkara yang karut marut mengatasi segala-galanya, lebih percaya nombor daripada Al Quran atau qada' qadar Allah.

samdol berkata...

pengundi PP ambil saja duit yg org UMNO bagi sbb tu semua duit rakyat yg telah mereka curi berjuta-juta ringgit.....bila mati nanti terkebil2 nyawa orang2 UMNO tengok duit dia yg banyak tu dibelanjakan dik yg hidup, padan muka !!... apasal duit tu tak tanam sekali bersama-sama bawak mampos?...hahahaha !!

Tanpa Nama berkata...

apa nak jadi kat pemimpin2 islam kita sekarang ni yang begitu percaya kat benda2 syirik...
tak gune ler guna kopiah kemana2 sekiranya mempercayai fungsui daripada AlQuran.

Tanpa Nama berkata...

Pak lah suka no 13
Ariff shah suka no 3
Aku suka no 25, sebab tiap2 25hb aku dpt gaji, ha...ha..ha..

joe berkata...

haha, btol la..diorg ni mmg khurafat abeh da..pakai songkok, tp pcaye kat nombor..hadoi, paklah borek, arif syah rintik..dedue lagi pcaye kat nombor dari TUHAN,leh wat parti nombor la pasni..