Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 26 Ogos 2008

DI BALAI POLIS

Parti Keadilan Rakyat members and supporters on location at Seberang Jaya police station.

Police brandishing their machine guns.

Ahli PKR dan para penyokong PKR telah pun berada di balai polis Seberang Jaya ketika ini.

Skuad khas polis telah pun berada di sini dengan machine-gun mereka.

STOP PRESS!

Hantu dari Indonesia.

2 buah bas yang ditahan di balai polis Seberang Jaya itu dipercayai membawa warga Indonesia.

Belum terdapat laporan wujudnya lokasi tarikan pelancong Indonesia di Permatang Pauh setakat ini.

14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sempat lagi mendarat depa nie...

samdol berkata...

alamak!! ameno pakai hantu indon yer? sialan lu...
lepas ni apalak? hantu bangla kot?
hehehehe...hawau jer ameno nipu.

mad berkata...

sanggup menggadaikan maruah negara anak bangsa agama kepada indon haram!!!

lina berkata...

err... boleh caya ke?! kelakar pulak gayanya ..
takkan nak guna warga indon utk mengundi kut...
mudah lar geng2 PR nak kenal muka hantu2 ni masa masuk mengundi... tak ke gitu?!

suki berkata...

Umpan RM orang kita tak makan,umpan rupiah pulak di buatnya politik bangkrap nak jual negara ke indon pula.

melnikov berkata...

dh la nk kalah,main taktik kotor pulak tu.klu kalah jugak malu la..

Tanpa Nama berkata...

well now you people know the real umno is

dut berkata...

oitt apa ni mintak tolong bontot indon plak hahaha bangang umno

Tanpa Nama berkata...

jangan tertipu ini hanya tactic murah BN nak tarik semua penyokong PKR ke suatu tempat khusus untuk membolehkan pengundi hantu lain untuk mengundi,

lina berkata...

ye lar...
saya juga berpendapat bas penumpang indon ni cuma umpan utk alih perhatian dari tangkap hantu yang betul....

Tanpa Nama berkata...

takpe..blambak lagi org PKR yg bleh tangkap hantu2 yg masih berkeliaran...wah...smlam aku sangkut kat permatang pauh 3 jam stgh...jem abisss.....ceramah kat kubang semang...blom pernah kulihat lautan manusia sebegitu...

Tanpa Nama berkata...

takpe..blambak lagi org PKR yg bleh tangkap hantu2 yg masih berkeliaran...wah...smlam aku sangkut kat permatang pauh 3 jam stgh...jem abisss.....ceramah kat kubang semang...blom pernah kulihat lautan manusia sebegitu...

Tanpa Nama berkata...

itu bukan hantu indon, aku rase itu hantu boyan..

ANTROPOLOGI berkata...

IKLAN : POSTER DAN BENDERA UNTUK DIJUAL.

Kepada yang berminat untuk membeli bendera dan poster kain rentang, warna biru pekat, boleh dapatkan di kedai mamak sebelah station bus seberang jaya, harga tak mahal sebab bendera ni orang dah tak nak pakai lagi, ini bendera yang digunakan semasa pilihanraya kecil baru-baru ini, kain bendera biru pekat putih ni baru lagi, harga tak mahal, kepada yang berminat sila hubungi DR. MAMAK.

MAAF IKLAN INI TIDAK DI TAJA OLEH MANA-MANA PARTI POLITIK