Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 26 Ogos 2008

KJ - SAMA GAGAH

Bukan gagah, cuma Khairy Jamaluddin atau nama manjanya KJ telah kelihatan di Sekolah Kebangsaan Sama Gagah.

Pusat pengundian bagi Dun Permatang Pasir.

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

KJ, gagah sambil memakai gaun corak bunga-bunga

pak hassan berkata...

apa la yg bole dibuat oleh kera rembau ni?
kera ni kalau tak bercakap nampak la bodoh
kalau bercakap, lagi la nampak kebodohannya..

Sham - perakman berkata...

KJ - Kera Jalang ni hanya gah pada perwatakannya jer, tapi pengecut bila dicabar.

KeLoLo berkata...

Biarlah...KJ membantu menyengetkan lagi dacing tu. Dalam gah semangat berkobar nak kempen, celupar mulutnya yang tak sepadan otak oxfordnya tanpa sedar bagi advantage pada lawan dacing.

malayamuda berkata...

KJ - Khinzir Jantan

Tanpa Nama berkata...

jangan dikutuk atau dimaki si KJ itu..style dia maki2,kutuk2,malukan orang..kalau kita pun sama ikut,samalah kita mcm dia..dari kutuk2,baik kita doakan dia kembali ke pangkal jalan,kalau makbul kan bertambah sorang lagi manusia baik atas muka bumi ni..
hahaha..

Tanpa Nama berkata...

Pak Hassan

Tak gunaaaa...!!! Dek kerana kera seekor, busuk satu Rembau!

Dah terlanjo tu... kepado pengundi pengundi Ghombau, den nak tanyo, ponah tak donga KJ tu cakap macam den ni ha?


Eden - yang dah bepuloh taun duduk kek KL.