Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 26 Ogos 2008

PELANCONG POLITIK

Panduan untuk pelancong politik.

Kesemua jalan di Permatang Pauh kini sesak teruk.

Bermula dari bulatan Bukit Tengah sehinggalah ke pekan lama Permatang Pauh.

KARENAH FRU

FRU kini menyekat laluan antara Kulim-Butterworth.

Ia tidak perlu dilakukan.

Keadaan masih lagi terkawal.

7 ulasan:

Fazrul Shahril berkata...

Salam Tuan,

Awat la depa pi tutup kan.. bukannya apa...saya tengok keadaan masih lagi terkawal..

Orait..

Tanpa Nama berkata...

pictures needed as evident

Khairi berkata...

dah tutup jln mcm mana nak pegi ngundi.. huhu

mad berkata...

kawal2 last2 kalah... nak buat pa.. bek jaga pak lah.. kawal pak lah takut kena liwat dgn say FOOL

Tanpa Nama berkata...

Thanks to bro Isham....Kami sempat mendapat berita terkini di Permatang Pauh biar pun jauh di negara asing. Harap-harap BN kalah teruk. Buat apa simpan parti politik yang Bau Najis (BN)ni??

Khairi berkata...

sorang percaya cincin sorang percaya nombor 8,

aku rasa depa mau siar result kul 8.08 minit malam kasi incik ariff menang huhu..

kak sy sudah selesai mengundi DSAI.. semoga beroleh kemenangan..

p/s: takdak ka blog camni utk pro umno ambe nak tgk gak kasi link satu hehe

Tanpa Nama berkata...

i really hope anwar could win this election and i believe he didn't sodomy that guy it is impossible cos he is a man of interity.all the best to u anwar