Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 26 Ogos 2008

RELAKS

Saya sedang berehat sambil bersandar di van FRU.

Helikopter masih lagi terbang rendah dan menyuluh ke arah khalayak yang mahu pulang.

Keadaan semuanya terkawal dan teratur.

Orang ramai bergerak dengan perlahan.

Penuh kelegaan setelah mendengar pengumuman ANWAR MENANG.

32 ulasan:

alifreyes or berkata...

saya sayang blog ini hee~

Fazrul Shahril berkata...

Salam Tuan,

Dasyat cara Tuan blogging, real dan fast... hmm guna PDA? smartphone? Win Mobile or Symbian? laju benar dan sangat tepat..guna broadband ??? maxis? celcom?

Terima kasih Tuan kerana membuat lintas langsung dari sana,

Salam mesra,

AZAK - Sheffield berkata...

hulur la sebatang kretek kat abang FRU tuh, penat dia dah sehari jaga keamanan

Mohd Ali Rustam berkata...

Tahniah atas update yang tak henti2.

Sheffield, UK.

Tanpa Nama berkata...

terima kasih diatas berita yg pantas dan betul serta telus.akhbar2 arus perdana harus mencontohinya.

TooLBoX berkata...

Takkan tiub van FRU pun bocor lu yg tukarkan.. heh

Thanks!

samdol berkata...

Syukur Alhamdulillah, Anwar menang

Tukarlah rokok tu bro Isham dah kontot dah...

Ridhwan Abdullah berkata...

TQ VM Bro for you continous updates. Great job, may Allah rewards u handsomely now and hereafter!!

And alhamdulillah syukur di atas kemenangan "rakyat" ini!!

LNT berkata...

Abng Isham relaks la skejap..nanti sambung ya!

DSAI menang kerana memang beliau patut menang

Calon BN kalah sebab memang dia tak dapat menang sejak awal lagi. Sebab itu, apabila dicalonkan BN, Si Ariff Shah menangis....sebab dia tahu dia pasti kalah punya. Dia konco DSAI sebelum ni dan memang layak dia kalah pada bos lamanya itu.

Mari kita berdoa semoga agar Ariff Shah akan selamat sejahtera walaupun kalah teruk. Nasib baik ada sogok duit, kalau tidak dia cuma dapat 5000 pengundi sahaja...itupun 4999 daripadanya adalah pengundi hantu. Cuma dia sorang sahaja undi utk dirinya sbb keluarganya tidak berada kawasan parlimen tersebut

ganusokmo berkata...

Bravo brade Isham, job well done!!

we shall mis your election postings after this..

Until the next buy-election..

reformasi ghost 1998

Tanpa Nama berkata...

Heya!

Thank you for the updates... really appreciate your efforts... was waiting for the 'final' or almost final post from you before commenting.

Great job, have a good rest, syabas PKR & PR!

Rani Shankar berkata...

Really cool... bersandar against the FRU truck. A job well done.

Thanks so much for keeping us all updates so wonderfully well!

hafiz berkata...

sebagai orang yang sangat membenci umno dan menyokong dasar perjuangan rakyat aku amat bersyukur! sekiranya Pilehanraya dihandle lebih telus, mungkin anwar boleh mendapat undian lebih dari itu. ape plak cerita BeEnd pas ni plak ye? hmmmm

Tanpa Nama berkata...

Somehow, just want to say thank you for your LIVE reports. It's a quite difficult mission. Really thanks ya. AND also keep moving on in future!

Malaysia Digest berkata...

Anwar menang. RAKYAT menang.

Malaysia Digest

suki berkata...

BRO Tanniah atas kemenangan ini dan tq for keeping the rakyat informed m entertained.

Tanpa Nama berkata...

respek lu brother.. thanks for your great effort. without your update we will not know the real picture.. TV hampeh!! Bravo DSAI. TAHNIAHH.. Kita lihat & tunggu apa yang akan terjadi esok hari.. Semuga kita semua dia beri kebenaran & keberkatan.. AMINN..

kaninchen berkata...

najib dah kecut, pak lah masih mengigau, kj jilat kahak sendiri rasanya masam masam pahit, sharizat jalil dah mati "syahid", ezam dan nallakurapan masih meraban x tentu hala, saiful sembelit berdarah malam ni...

radenjowo berkata...

Tahniah bro ... tadi petang, detup detap gak. tapi dah lepas ni lega rasanya ... sambil hisap rokok.

TErima kaseh atas semua lapuran yang baik.

Salam dan selamat jalan.

Anymouse berkata...

Aku pun tersandar memikirkan apa yg org2 mcm najib,kj, ezam dan yg se jenama dgnnya sedang fikirkan. Ah buntu, buntu...mereka lah yg buntu dan buntut

zamrar berkata...

Mcm mana spr kata yang keluar mengundi 65%, kalau ikut jumlah yang dikira lebih 80% keluar, camana dia orang kira ni!

labizzwkshop berkata...

jgn la releks..tulis la lagi bro..hehe

koi berkata...

terima kasih bro...semoga bro dipanjangkn usia dimurahkan rezeki oleh Allah utk terus aktifkan blog ni..dari jemapoh ke mancheste..terus ke brickfield..naik ke permatang..teruskan perjuangan

Tanpa Nama berkata...

Tahinah di atas kemenangan PKR, DSAI, ini membuktikan rakyat inginkan UMNO/BN dikafankan dan dikuburkan. Sesuai sangat BN=Be End (Tamat).Yang pastinya Bahtera dan mahhodanya akan tengelam bersama-sama kelasi cabuknya. Disini saya ingin merakamkan jutaan terima kasih dan setinggi-tinggi penghargaan di atas penat lelah bloggers dalam menyampaikan intisari PRK di Permatang Pauh. Segala jasa-jasa bloggers ini hanya Allah yang membalasnya..

Laungan Takbir.. Allahu Akhbar

tukar underwear.com berkata...

dah la brader sham,u dah letih pi la tido.letih sampai sandar trak fru?isyykk kesian.terima kasih atas otak bijak dan kreatif saudara menyampai berita cara berlainan.nanti pakatan rakyat take over malaysia hang take over TV3.walau apa pun saya harap brader selamat pulang ke kampung halaman.

Tanpa Nama berkata...

alhamdulillah. allahuakbar.
selesai sudah episod permatag pauh.
refomasi!
esuk entah episod apa lagi
yang bakal menanti..

Tanpa Nama berkata...

najib dh kene laknat sumpah sdri..
sbb tu klh..wakaka

Tanpa Nama berkata...

Thank you Abng Isham!!! Your blog is our live news in Permatang Pauh!

Wercax berkata...

Isham,

tayar truck FRU tiada tiub. Aku rasa lebih baik kau beralih ke tempat lain.

Tanpa Nama berkata...

Keep on good work Tukar Tube...
I appreciate your good work.

P/s lega bila DSAI menang.

from me
dynamite

Antares berkata...

Amboi... sorry... last time I looked it was more than 56,000 hits...just looked again... hweeyoh! 260,000+...
pengsan! :-)

Tanpa Nama berkata...

u r one funny dude man...respect...dun stop blogging/updating political news....it's better to get straight to the point news frm u man....let's smoke our lungs out!!!