Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 26 Ogos 2008

HANTU DITANGKAP

2 Buah bas yang penuh dengan pengundi hantu telah pun berjaya ditahan.

Pada jam 1530 tadi bas ini telah dikesan dan ditahan di Mengkuang.

Bas ini sekarang telah dibawa ke Balai Polis Seberang Jaya.

7 ulasan:

Ravikumar berkata...

Yahooooooooo!!!!!!!!!!! Tahniah kerana menghentikan penipuan ini!!!

madie berkata...

syabas bro, liputan yang sangat luar biasa... teruskan bro dengan berita2 panas dan hangat di pasaran....

samdol berkata...

jangan bas saja ditahan pastikan hantu2 itu tak terlepas juga nanti ada puaka2 yg bawak diorang pergi mengundi pula...

Tanpa Nama berkata...

alhamdulillah.kita sumbat hantu hantu ni dlm lokap.bulan puasa dah dekat dah.elok suruh polis simpan dulu pas tu kirim kat penjaga nereka 1 ramadhan ni

Tanpa Nama berkata...

besok ade orang lak pakai stealth bus nie...kena buat R&D macam cite Hollowman...
ape neraka ler depa nie...
tapi
sepandai-pandai tupai melompat,ke dalam botoi jatuh jua akhir nye -maka jadik ler SoS CiLi cap Tupai

chong berkata...

someone gotta watch them closely... the polis may release them...

lila berkata...

padan muka hantu