Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 26 Ogos 2008

SEMASA DI DEWAN AMINUDDIN BAKI

PKR 31949

BN 14297

14 ulasan:

AZAK - Sheffield berkata...

moh dogheh anwar, kito minam kupi dulu. UMNO dah tingga 10 tiang tuh, tgh makan asap

Tanpa Nama berkata...

MEMANG TAK ADILLLLL

AKIM satu undi pun tak dapat ke?

Tanpa Nama berkata...

ini dah lebih 65% keluar mengundi,,,
apepun dah menang dah..

Bunga berkata...

Syukur..Ya ALLAH kau perkenankan doa kami..

Tanpa Nama berkata...

TAKKK ADIL... MEMANG TAK ADIL..

AKIM satu undi pun tak dapat ke...

Madpills berkata...

Takbir!

Tanpa Nama berkata...

BRO , itu UNDI penipu / POS sudah sampai ?

hakimi berkata...

Asslamualaikum

lani kat TV3 isu sumpah pula dibangkit
aduih

mailah hayati Islam. bukan semua dari kita perfect tambah2 lagi saya sebagai mualaf

di www.amirul-hakimi.blogspot.com

megat dewa berkata...

Arif Shah kata dia boleh menang tipis..... wakaka

Hakim berkata...

hahaha

Kenapa TV3 tak lapor banyak sikit. semalam hangat aja laporkan
patutlah Pak Lah awal dah flight


www.bizniaga.blogspot.
Khazanah ilmu perniagaan

Tanpa Nama berkata...

Dear Isham,

Thank you so much for the result. I am so thankful to you for all the first-hand informations on Permatang Pauh. You have done wonders.

"HAIL TO BLOGGERS!

yb4all

Yan berkata...

memang tak adil..sepatutnya BeeEnd dapat undi 250 jer...

firefly berkata...

Baru baca berita dari MSM bahawa kalau Anwar didapati bersalah dalam kes Saiful tu, akan dimasuk jail dan Permatang Pauh akan diadakan by-election lagi....Orang BN tu tengah fikir jalan jahat untuk menyekat DSAI...

samdol berkata...

AKIM macam mana nak dpt undi?
tunggu punya tunggu orang2 Taliban tak sampai2 mengundi....

Pulak tu abis bendera dia kena ambik utk buat serban dan jubah perang Afghanistan.