Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 26 Ogos 2008

BERITA TERKINI

Kesesakan lalulintas di Sungai Semambu berhampiran bangunan UMNO.

Para petugas UMNO diberitakan menuntut bayaran mereka.

Pertengkaran dilaporkan berlaku.

Para petugas dari Johor telah marah dan mengamuk.

Mereka memecahkan pintu masuk kaca ke bangunan tersebut.

Polis telah pun berada di sini mengawal keadaan.

STOP PRESS

Sungai Semambu terus sesak.

Trak FRU memenuhi kawasan tepi jalan.

Polis telah disorak oleh orang ramai ketika melalui beberapa kawasan.

Mereka membalas semula sorakan tersebut.

10 ulasan:

donmny berkata...

TUAN

KENAPA MASIH ADA UNDI ROSAK 400 LEBIH. PENSIL PATAH KA ATAU PATAH HATI

Tanpa Nama berkata...

abis

umno breaks down, crumble like cadaver biscuits in tea.

ntahle

umno degenerate sampai mcm ni, 50 tahun lagi pon belum tentu pulih.

pemimpin hampas, duit banyak, xlayak memimpin. ahli pulak, xikhlas,xdak semangat perjuangan.

lemah dari atas sampai ke bawah. bila umno jadi pembangkang nanti, puak2 yang kuat sgt sokong umno akan bertumbuk mcm jadi ari ni. bila hari tu sampai, habisla umno, kecut jadi parti politik kemetot.

habis

alok

LNT berkata...

Mana tidak, petugas UMNO bukannya penyokong parti tersebut...mereka hanya nak duit aje. No money no talklah....then break the door....siapa kata UMNO tak ganas?

Tapi, berita esok gerenti tak lapor punya. Kalau ada pun, mereka akan tuduh penyokong PR yang buat....buktinya....tertangkapnya beberapa orang yang DIPERCAYAI penyokong PKR

banana berkata...

padan muka.. tu lah saper suruh jadi barua bn..kan dah kena...

Tanpa Nama berkata...

apa susah..pegi la mintak kat Arif shah..rumah pun dekat je..

Alamat Rasmi Surat Menyurat :
No. 27-1, Lorong Pauh Jaya 1/2, Taman Pauh Jaya,
Jalan Baru, 13700 Perai, Pulau Pinang

* No. Telefon Pejabat : 04-397 0196 / 04-398 0184
* No. Fax: 04-399 4199
* No. H/P : 019-444 6789
* No. H/P / SMS : 013-436 6789
* E-Mail : arstp@tm.net.my

takkan duit songlap 24 billion dah abih..

lila berkata...

janji manis be-end

koi berkata...

alif mim nun tendang wa...sarkis..satu malaya dah tau

Tanpa Nama berkata...

Tengok sarkis di sini:

http://mylivingwall.com/v3/index.php?option=com_seyret&Itemid=93&task=videodirectlink&id=75

Tanpa Nama berkata...

ntah le....apa nak jadi ngan UmnoMORE nie....
tak habih-habih citer pasai duit...
dah tergolek dog pun tak puas ati lagi

ikanpuyu berkata...

ntah le....apa nak jadi ngan UmnoMORE nie....
tak habih-habih citer pasai duit...
dah tergolek dog pun tak puas ati lagi